Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Ευχαριστήριο Άννας Ασημακοπούλου

Ευχαριστώ από καρδιάς όλους όσοι στήριξαν την υποψηφιότητά μου στις Bουλευτικές εκλογές σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία τόσο για τη Χώρα όσο και για τη Νέα Δημοκρατία. Αποτελεί τιμή για μένα το αποτέλεσμα του καθαρού και τίμιου αγώνα μας που έγινε με ειλικρίνεια και αίσθημα ευθύνης. Είμαι ιδιαίτερα ευγνώμων στην οικογένειά μου και στους στενούς μου συνεργάτες που υπερέβησαν εαυτούς.  Λυπάμαι που το σύντομο χρονικό διάστημα της προεκλογικής περιόδου δεν μου επέτρεψε να επισκεφτώ το σύνολο της Π.Ε. Ιωαννίνων και να γνωρίσω από κοντά όλους τους ανθρώπους που με στήριξαν. 

Να είστε σίγουροι ότι έχω λάβει ξεκάθαρα το μήνυμα που μου δώσατε και ότι αντλώντας κουράγιο και δύναμη από αυτό θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για το μέλλον που όλοι θέλουμε και που μας αξίζει. 

Άννα Ασημακοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια: