Toυ υποψήφιου βουλευτή Α' Αθηνών της ΔΗ.ΣΥ Κωνσταντίνου Χαλιορή
Ελλάδα και
Ναυτιλία: δύο όροι άρρηκτα συνδεδεμένοι από τα αρχαία χρόνια λόγω της
γεωγραφικής θέσης που κατέχει η Ελλάδα στον χάρτη, της μεγάλης έκτασης των
ελληνικών παράλιων και την ύπαρξη νησιών και βραχονησίδων . Έτσι μπορούμε να
μιλάμε για την ποντοπόρο ναυτιλία της Ελλάδας η οποία τα τελευταία χρόνια
κατέχει την πρώτη θέση σε στόλο και σε χωρητικότητα. Τα βαπόρια των ελ...λήνων
εφοπλιστών εξυπηρετούν την παγκόσμια αγορά με μεταφορική ικανότητα άνω των
180εκατ/ρίων τόνων, καθιστώντας τον ελληνόκτητο στόλο ποντοπόρο έναντι
Ιαπωνίας, Κίνας και άλλων χωρών. Οι Έλληνες εφοπλιστές συνεχίζουν να επενδύουν
στην αγορά πλοίων παρόλο τη φειδωλή κινητικότητα των τραπεζών.
Αυτή η επιτυχία
της Ελλάδας στον τομέα της ναυτιλίας μπορούμε να πούμε ότι είναι απόρροια του
ανθρώπινου κεφαλαίου, το οποίο μεταβάλλεται διαχρονικά από τις εκάστοτε
επενδύσεις σε ανθρώπινο δυναμικό. Χάριν της ναυτοσύνης που διακατέχει τους
πυλώνες του ανθρώπινου δυναμικού (καπετάνιος, μηχανικός, στεριανή ομάδα
διοίκησης), σήμερα η Ελλάδα κατέχει την πρώτη θέση στο παγκόσμιο στερέωμα.
Πραγματικά μεγάλη η συνεισφορά της Ναυτιλίας στην Ελλάδα, η οποία θα πρέπει να
αναγνωριστεί κάποτε στον τόπο μας ώστε να μπορέσει η ελληνική κοινωνία να
εκμεταλλευτεί της δυνατότητες της ελληνικής βιομηχανίας στο μέγιστο.
Έτσι, προτείνουμε
επένδυση στη Ναυτιλία με στόχο την αξιοποίηση των στρατηγικών πλεονεκτημάτων
της χώρας μας στη θάλασσα, ώστε να διαιωνίσουμε την κατάταξη της στην πρώτη
θέση. Τέλος, ορισμένες φορολογικές ελαφρύνσεις για νέες επενδύσεις θα αποδώσουν
στη Ναυτιλία τη θέση που της αρμόζει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου