Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

Από σήμερα λειτουργούν και τα διόδια στην Τύρια


Ο δεύτερος και τελευταίος σταθμός συμβατικών διοδίων που θα λειτουργήσει στην Ήπειρο, αυτός στην Τύρια, μπαίνει από σήμερα σε λειτουργία. Έτσι, μετά από τα διόδια στο Μαλακάσι (μετά το Μέτσοβο) που λειτουργούν εδώ και περίπου είκοσι ημέρες, το ταξίδι στην Εγνατία γίνεται ακόμη πιο ακριβό, αν υπολογίσει κανείς και το υπέρογκο κόστος της αμόλυβδης. 
Όπως ανακοίνωσε χθες η «Εγνατία Οδός Α.Ε.», το αντίτιμο των διοδίων είναι 2 ευρώ για τα ελαφρά οχήματα, 1,40 για δίκυκλα και τρίκυκλα, 5 ευρώ για τα φορτηγά και άλλα οχήματα με 2 ή 3 άξονες και λεωφορεία και 7 ευρώ για τα φορτηγά και άλλα οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες.  Η εταιρία απευθύνει έκκληση στους οδηγούς να τηρούν τα όρια ταχύτητας, τη σήμανση του δρόμου και να είναι προσεκτικοί κατά τη διέλευσή τους από το σταθμό διοδίων.
Μειώσεις…γιοκ!
Πάντως, όσοι Ηπειρώτες ευελπιστούσαν ότι θα υπάρξουν μειώσεις στις τιμές διοδίων θα πρέπει να …αναθεωρήσουν! Υπενθυμίζεται, ότι από τον Απρίλη οι τιμές στην Εγνατία θα αυξηθούν, ενώ ο νέος Υπουργός Μεταφορών Μάκης Βορίδης, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, έκανε τα… στραβά μάτια στο θέμα της μείωσης τιμών, που είχε ξεκινήσει προ διετίας περίπου. 
Μάλιστα, ο Μάκης Βορίδης είχε στο πλευρό του και τον υφυπουργό Υποδομών Γιάννη Μαγκριώτη, ο οποίος απέφυγε κάθε αναφορά στο θέμα, παρά το γεγονός ότι πρωτοστατούσε στις δηλώσεις και στις… εξαγγελίες περί μείωσης τιμών στα διόδια! «Δεν πρόκειται να πάω σ’ αυτή τη συζήτηση, με αίτημα τη μείωση των διοδίων. Υπάρχουν ενδεχομένως ζητήματα τοπικά τα οποία θα τα δούμε» είπε, μεταξύ άλλων, ο Μάκης Βορίδης. 

Η ευθύνη στις Τράπεζες…
Παράλληλα, ο Υπουργός μίλησε και για τους μεγάλους οδικούς άξονες, μεταξύ των οποίων είναι και οι… δικοί μας, δηλαδή η Ιόνια Οδός, ο Ε-65 και η Ολύμπια Οδός, που θα «συναντήσει» την Ιόνια περίπου στην περιοχή της Πάτρας. 
Για την επανέναρξη των διαπραγματεύσεων μεταξύ τραπεζών, εργολάβων και υπουργείου, άφησε να εννοηθεί ότι οι τράπεζες παίζουν τα δικά τους… παιχνίδια και μίλησε για περίπου είκοσι ανοικτά ζητήματα που συνδέονται με τα έργα και χρειάζεται να επιλυθούν. «Υπάρχουν ζητήματα διεκδικήσεων από τις παραχωρησιούχους, τεχνικά ζητήματα, ζητήματα επιτοκίων, αποδόσεων ζητήματα διοδίων, υπάρχουν χίλια ζητήματα» (!) είπε χαρακτηριστικά ο εκ μητρός Ηπειρώτης στην καταγωγή Μάκης Βορίδης.

Πηγή: proinoslogos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: