Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016

Συγκλονίζει ο παππούς του μικρού Φοίβου: «Τρέμω για το εγγονάκι μου»

Άκαρπες παραμένουν οι έρευνες για τον εντοπισμό του  34χρονου Αλβανού ο οποίος, ανήμερα των Φώτων, έσφαξε μέσα στο σπίτι της στην περιοχή Ορμύλια της Χαλκιδικής την εν διαστάσει σύζυγό του και απήγαγε τον μόλις 4,5 ετών γιο τους.Όσο οι ώρες περνούν και ο συζυγοκτόνος παραμένει ασύλληπτος, αυξάνονται οι φόβοι για την τύχη του μικρού παιδιού, όπως, άλλωστε, δήλωσε και στο protothema.gr ο παππούς του μικρού Φοίβου και πατέρας της 41χρονης γυναίκας που έπεσε νεκρή από τις μαχαιριές του δράστη.



Ο πατέρας της άτυχης γυναίκας, Χαράλαμπος Μαυρομάτης, ανέφερε πως τρέμει για την ζωή του εγγονού του και απηύθυνε έκκληση στις Αρχές και στους πολίτες να βοηθήσουν στον εντοπισμό του διαφορετικά, όπως είπε, θα τρελαθεί...

«Φοβόμαστε για το εγγονάκι μας που το άρπαξε. Νομίζω ότι μπορεί να του κάνει τα πάντα. Το παιδάκι μου να βρούμε, το εγγονάκι μου. Άμα πάθει κάτι θα τρελαθώ», είπε ο παππούς του Φοίβου και ζήτησε από όποιον γνωρίζει το οτιδήποτε να επικοινωνήσει με την αστυνομία ή το Χαμόγελο του Παιδιού, καθώς ανησυχεί μήπως ο 34χρονος δράστης,  Λέσι Τζέιμς Κλωντ, κάνει κακό και στον Φοίβο. 

Πώς έγινε το φονικό 

Ο πατέρας του θύματος περιέγραψε, επίσης, πώς έγινε το φονικό, αποκαλύπτοντας ότι ο 34χρονος πήγε αποφασισμένος για να σκοτώσει.  

«Έσφαξε την κόρη μου μέσα σε μισό λεπτό μπροστά στα μάτια του μεγάλου τους γιου», δήλωσε συγκλονισμένος. 

«Το παιδί φώναξε σε βοήθεια κι έδειξε στη γυναίκα μου τη μάνα του νεκρή. Στον πάνω όροφο έμενε η κόρη μου και κάτω εμείς. Η γυναίκα μου ήταν σπίτι όταν έγινε αυτό. Δεν ακούστηκε τίποτα, γιατί ο,τι έγινε έγινε μέσα σε μισό λεπτό. Ανέβηκε επάνω, την έσφαξε και ξανακατέβηκε, αρπάζοντας το εγγονάκι μου που ήταν έξω», πρόσθεσε.

Ο αδίστακτος δολοφόνος, μάλιστα, δευτερόλεπτα πριν σφάξει την εν διαστάσει σύζυγό του, αδιαφορώντας για το γεγονός ότι μπροστά βρισκόταν ο μεγαλύτερος σε ηλικία γιος τους, χαιρέτησε τη μητέρα της 41χρονης δείχνοντας απόλυτη ψυχραιμία. 

«Η γυναίκα μου ήταν στο κεφαλόσκαλο μαζί με μία κουμπάρα της κόρης μου. Ετοιμάζονταν να πάρουν στον παιδότοπο τα παιδιά τους. Αυτός βρήκε ανοιχτή την πόρτα. Πέρασε από μπροστά τους κι έτρεξε πάνω. Η γυναίκα μου δεν έδωσε σημασία, τον ρώτησε τι κάνει κι αυτός είπε καλά. Σε μισό λεπτό κατέβηκε και την είχε σφάξει. Η γυναίκα μου άκουσε που έκλαιγε ο εγγονός μου κι έτρεξε πάνω και βρήκε το παιδί μας σφαγμένο. Κουβαλούσε και μαχαίρι μαζί του. Αυτό που την σκότωσε δεν ήταν μαχαίρι του σπιτιού», αποκάλυψε ο πατέρας της άτυχης γυναίκας.

Ο 34χρονος, αν και η οικογένεια της 41χρονης, γνώριζε ότι ήταν βίαιος δεν είχε δείξει ποτέ ότι ήταν ικανός για ένα τόσο φρικιαστικό έγκλημα, όπως υποστηρίζουν οι οικείοι της άτυχης γυναίκας. 

«Την είχε απειλήσει και στο παρελθόν. Είχε ενημερώσει και τον δικηγόρο της για τις απειλές που δεχόταν. Δεν είχαμε υποψιαστεί ότι μπορούσε να φτάσει ως εκεί. Ξέραμε ότι είναι βίαιος. Στην αρχή έδειχνε καλή εικόνα σε όλους. Φαινόταν πράος και ήσυχος, αλλά τελικά δε μπορούσε να συνεχίσει να κρύβεται κι όταν ερχόταν σε φιλονικία έδειχνε το πραγματικό του πρόσωπο. Η κόρη μου προσπαθούσε να αποστασιοποιηθεί και να χωρίσει για πάνω από δυο χρόνια και τον περασμένο Αύγουστο χώρισαν οριστικά. Έκτοτε, την ενοχλούσε, έκανε κάνα δυο επεισόδια στα οποία δε δώσαμε σημασία και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε», είπε με φωνή που σπάει ο κ. Μαυρομάτης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: