Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Σπάραξαν οι γονείς του Βαγγέλη όταν αντίκρισαν τη σορό του γιου τους - Oι καρδιές ράγισαν στους λυγμούς της μάνας: "Παιδί μου για ποιο ταξίδι κίνησες"

Πομπή με πάνω από 60 αυτοκίνητα συνόδευσε τον Βαγγέλη στην τελευταία του κατοικία, στο Σελλί Ρεθύμνου - Μαντινάδες θλίψης και οργής...Στην τελευταία του κατοικία στο Σελλί Ρεθύμνου, εκεί από όπου κατάγεται ο πατέρας του, βρίσκεται πια ο Βαγγέλης Γιακουμάκης που χάθηκε τόσο άδικα από τη ζωή. Εκατοντάδες κόσμου, συγγενείς, συγχωριανοί, φίλοι και άνθρωποι που δεν γνώριζαν τον άτυχο νέο, έχουν συγκεντρωθεί στο χωριό για να αποχαιρετήσουν τον Βαγγέλη.



Το πρωί της Τρίτης πλήθος κόσμου συγκεντρώθηκε στο λιμάνι της Σούδας για να υποδεχθεί τον Βαγγέλη και να τον οδηγήσει στον τελευταίο τόπο κατοικίας του. Πομπή με πάνω από 60 αυτοκίνητα συνόδευεσε τον νεαρό φοιτητή στο χωριό Σελλί, όπου στις 12 το μεσημέρι θα γίνει η κηδεία του. Μία μικρή στάση με τη σορό του έγινε στους Αρμένους -εκεί όπου έμενε ο Βαγγέλης- και ακολούθησε ο δρόμος όπου θα γραφτεί η τελευταία πράξη. 

Εκεί, στο Σελλί, οι τραγικοί γονείς λύγισαν με το που αντίκρισαν τη σορό του παιδιού τους. Η μητέρα του σπάραξε: «Παιδί μου, άγγελέ μου, σπλάχνο μου. Για ποιο ταξίδι κίνησες» έλεγε με λυγμούς. «Γιε μου, παλικάρι μου, πάει το παιδί μου» φώναζε ο πατέρας του, ενώ η αδελφή του αγκάλιασε το φέρετρο του αδερφού της ψελλίζοντας: «αδελφούλη μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: