Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Ραγίζει καρδιές η μαντινάδα για τον Βαγγέλη Γιακουμάκη

Οι φίλοι του αδικοχαμένου Βαγγέλη Γιακουμάκη, ετοιμάζονται να συνοδεύσουν σήμερα το μεσημέρι (12:00) στην τελευταία του κατοικία και έγραψαν μια μαντινάδα που συγκλονίζει.
«Ένα δίκοπο μαχαίρι μπήκε απόψε στη ζωή μου και μου είπαν πως θα φύγω για ταξίδι μακρινό στάζει αίμα η ψυχή μου που θα αφήσω τους γονείς μου να μετρούνε τη ζωή τους μέχρι να τους ξαναδώ. Μάνα ηρέμησα και δεν πονάω πια θέλω να ξέρεις πως σε βλέπω από ψηλά. Μάνα με ζήλεψε ο Θεός μου παν με πήρε δίπλα του για άγγελος και αυτός. Θα είμαι δίπλα σε κάθε σας στιγμή θα σας προσέχω από κει πάνω όλους μαζί και αν θελήσεις τώρα κάτι να μου πεις στα μάτια σήκωσε ψηλά για να με δεις. Παραπονεμένα λόγια θέλω να σας τραγουδήσω για τους ψεύτικους μου φίλους θέλω να σας πω. Ήταν δήθεν κολλητοί μου μα πισώπλατα εχθροί μου μα τους άφηνα μαζί μου, ήταν φίλοι με σκοπό. Μάνα ηρέμησα και δεν πονάω πια δυο φόρες...».

Δεν υπάρχουν σχόλια: