Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Τουριστική πολιτική μέσω social media γίνεται; Γίνεται...

Κάποια πράγματα είναι στο χέρι των πολιτών. Αυτό είναι δεδομένο και επιβεβαιώνεται απο την κίνηση που έκαναν Βολιώτες, οι οποίοι μέσω facebook προσπαθούν να πείσουν την αεροπορική εταιρία Easyjet (του Mr Easy, Στέλιου Χατζηιωάννου) να ξεκινήσει πτήσεις στο αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου. Μπορεί ο τρόπος της πίεσης προς την εταιρία να μην είναι politically correct, μιας και τέτοιες κινήσεις, συνήθως, κάνουν φορείς (Δήμοι, Περιφέρεια, Επιμελητήρια κτλ), αλλά φανταζόμαστε πως η ενέργεια αυτή είναι απόροια της ανάγκης των κατοίκων -και προφανώς των επαγγελματιών της πόλης- να προβάλλουν την περιοχή τους ακόμη περισσότερο και κατ' επέκταση να φέρουν περισσότερα έσοδα σε αυτή. Μια ανάγκη που ίσως νιώθουν οτι δεν ικανοποιείται, σε μικρό ή μεγάλο βαθμό, απο τους παραπάνω φορείς. Ο Βόλος απέχει λίγες ώρες απο την Ήπειρο. Χιλιομετρικά τουλάχιστον. Γιατί σε νοοτροπία η απόασταση είναι μεγάλη. Το παράδειγμα, πάντως, υπάρχει και είναι σχετικά κοντά. Αρκεί το άνοιγμα μόνο ενός υπολογιστή. Ιδού η ευκαιρία και για εμάς!
Πηγή:vimanews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: