Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Δεν περισσεύει καιρός, οι ανάγκες είναι πολλές και οι νέοι άνθρωποι πρέπει να πάρουμε τη ζωή στα χέρια μας...

Φίλες και φίλοι,
αγαπητοί συμπολίτες μου!

Μεγαλώνοντας σε μια πόλη σαν τα Γιάννενα δεν μπορείς να μένεις αδιάφορος για τον πολιτισμό, το περιβάλλον και φυσικά για τους ανθρώπους της. Σε μια εποχή που όλα δείχνουν θαμπά και μπερδεμένα εγώ αποφάσισα να σηκώσω τα μανίκια, να διαθέσω το χρόνο μου, ν' ακούσω τους συμπολίτες μου και να προσφέρω στην πόλη μου όσα από παιδί ονειρευόμουν. Ελπίζω στη συνεργασία, τη διάθεση και στις πράξεις. Ύστερα από ώριμη σκέψη λοιπόν αποφάσισα  να είμαι υποψήφιος στο Δήμο Ιωαννιτών με την παράταξη "Ανεξάρτητη Δημοτική Πρωτοπορία" και υποψήφιο Δήμαρχο τον Νίκο Γκόντα, έναν άνθρωπο που έχει συνδέσει το όνομα του με την αυτοδιοίκηση και τα μεγάλα έργα ανάπτυξης.


Τα Γιάννενα οφείλουν να γίνουν η Ευρωπαϊκή πόλη που μας αξίζει έχοντας συμμάχους τους νέους πολίτες. Ευρωπαϊκή πόλη πέρα από τα υπόλοιπα, σημαίνει φροντίδα και σεβασμός στα άτομα της τρίτης ηλικίας και στα άτομα με ειδικές ανάγκες. Δεν περισσεύει καιρός, οι ανάγκες είναι πολλές και οι νέοι άνθρωποι πρέπει να πάρουμε τη ζωή στα χέρια μας...

Με τιμή
Μίλτος Γήτας

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος «Ανεξάρτητης Δημοτικής Πρωτοπορίας»

με υποψήφιο  Δήμαρχο τον Νίκο Γκόντα

Δεν υπάρχουν σχόλια: