Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

«Δεν γυρνάω σπίτι - Πως να πω στα παιδιά μου ότι ο πατέρας τους είναι νεκρός;»

Η Cheng λέει ότι δεν μπορεί να δεχτεί ότι ο σύζυγός της είναι νεκρός.«Δεν τους εμπιστεύομαι. Δεν μπορώ να εργαστώ γιατί το μόνο που σκέφτομαι είναι ο σύζυγός μου και τα παιδιά μου», λέει. «Δεν έχω την δύναμη. Είμαι μουδιασμένη.»Οι μαλαισιανοί αξιωματούχοι δεν ξέρουν πως τελείωαν όλα. Με περίπλοκους υπολογισμούς λένε ότι το αεροπλάνο συνετρίβη στον Ινδικό Ωκεανό.Δεν έχουν να επιδείξουν ένα συντρίμμι. Όλο αυτό το μπάχαλο και οι ασυναρτησίες μπερδεύουν ακόμα περισσότερο την Cheng και τους άλλους συγγενείς.Στο Πεκίνο, εξοργισμένοι συγγενείς πήγαν στην πρεσβεία της Μαλαισίας για να καταγγείλουν την αεροπορική εταιρεία, την χώρα αλλά και όποιον εμπλέκεται στις έρευνες.Ο Steve Wang, η μητέρα του οποίου ήταν στην πτήση είπε στους δημοσιογράφους ότι αυτό που ξέρει είναι ότι δεν υπάρχει ούτε ένα στοιχείο ότι το αεροπλάνο συνετρίβη στον Ινδικό Ωκεανό.«Αν βρεις κάτι, εντάξει θα το δεχτώ. Αλλά με το τίποτα και μόνο με λόγια του αέρα; Που είναι οι αποδείξεις;»Και συνεχίζει με την απογοήτευση ζωγραφισμένη στο πρόσωπό του: « Κρύβουν την αλήθεια. Ακόμα και αν την ξέρουν καθυστερούν σα να το κάνουν επίτηδες».

Δεν υπάρχουν σχόλια: