Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Ομπράντοβιτς: Μπορεί να κλάψω στο ΟΑΚΑ


Ο Ομπράντοβιτς αφού συνομίλησε με όλους τους παλιούς γνώριμους στο ΟΑΚΑ, μίλησε για την πολύ ιδιαίτερα αναμέτρηση που έχει μπροστά του."Δεν είναι δυνατόν να ξέρω αν θα κλάψω. Πώς να το ξέρω; Είμαστε άνθρωποι, αντιδρούμε σε κάποιες καταστάσεις. Δεν ξέρω. Θα προσπαθήσω να παραμείνω συγκεντρωμένος στη δουλειά μου. Καταλαβαίνω πως κάτι θα γίνει αύριο, αλλά πιστεύω πως είμαι έτοιμος. Το συζήτησα και με μερικούς στενούς φίλους μου και θα το επαναλάβω: Δε θα ήθελα ποτέ μου να βρεθώ σ' αυτή τη θέση, να δώσω αυτή την αναμέτρηση. Έτσι είναι η ζωή. Κάποιος με πληρώνει να κάνω τη δουλειά μου, αύριο θα 'ρθω να κάνω τη δουλειά μου. Συναισθηματισμοί ή όχι, θα συνεχίσουμε και θα προσπαθήσουμε να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι μαζί με τους παίκτες μου.

Είμαι ένας άνθρωπος που σέβεται τον λόγο της τιμής του. Έχω ένα συμβόλαιο με τη Φενέρ, υπέγραψα για δύο χρόνια, έτσι θα έχω και του χρόνου συμβόλαιο. Αισθάνομαι και εκεί αρκετά καλά, έχω πολύ κόσμο που με εμπιστεύεται. Με στηρίζουν και αυτό είναι όλο. Εκτιμώ πάρα πολύ ό,τι είπε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος για μένα. Αλλά για να είμαστε ειλικρινείς και να λέμε την αλήθεια έχω έναν χρόνο ακόμα συμβόλαιο με τη Φενέρμπαχτσε. 

Θα πάω στον σωστό πάγκο γιατί είμαι ένας άνθρωπος που έχει μεγάλη αυτοσυγκέντρωση, οπότε αυτό δεν θα είναι πρόβλημα. Πάντα οι προπονητές έχουν τον σεβασμό του κόσμου, όμως στον Παναθηναϊκό εγώ καταλάβαινα ότι έχω την αγάπη του. Όλα τα τρόπαια που κατακτήσαμε τα κατακτήσαμε εξαιτίας αυτών των ανθρώπων. Αυτοί είναι οι πιο σημαντικοί. Θα ήθελα να τους ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου, το ξέρω ότι η αγάπη τους υπάρχει ακόμα και τους ευχαριστώ πάρα πολύ. Για όλους είναι είδος έκπληξης που ο Φραγκίσκος είναι στον πάγκο του Παναθηναϊκού."

Δεν υπάρχουν σχόλια: