Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

Η νέα CRF1000L Africa Twin δείχνει να συνεχίζει επάξια την ιστορία που έχουν χτίσει οι προγόνεις της

Η νέα CRF1000L Africa Twin δείχνει να συνεχίζει επάξια την ιστορία που έχουν χτίσει οι προγόνεις της. Η νεά Africa Twin διαθέτει νέα εμφάνιση, νέο δικύλινδρο κινητήρα με αναβαθμισμένες επιδόσεις και επίσης είναι η πρώτη με ABS (με δυνατότητα απενεργοποίησης του, στο πίσω φρένο).Έχει τα βασικά συστατικά μιας γρήγορης και ολοκληρωμένης μοτοσικλέτας. Δηλαδή, ισχυρό κινητήρα, ανθεκτικό πλαίσιο και όρθια θέση οδήγησης με μεγάλο τιμόνι – που διασφαλίζουν χρηστικότητα ανεξαρτήτως εδάφους. Η νέα CRF1000L Africa Twin, συνδυάζει με άνεση τις εκτός δρόμου επιδόσεις, και την άνεση τουρισμού και ευελιξίας. 



Αρχή όλων είναι ο κινητήρας που πρέπει να λειτουργεί σε συνθήκες εκτός δρόμου καθώς και σε μακρινά ταξίδια και σε όλες τις ενδιάμεσες οδηγικές συνθήκες. Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας 998cc της CRF1000L Africa Twin βασίζεται στις αγωνιστικές CRF250R/450R της Hond. 

Ο εν σειρά, δικύλινδρος της CRF1000L Africa Twin αποδίδει μέγιστη ισχύ 95,2 ίππους στις 7.500 σ.α.λ., και ροπή 98Nm στις 6.000 σ.α.λ.. 

Το ελαφρύ, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο χρησιμοποιεί την ίδια σχεδίαση φουρκετών που γνωρίζουμε από την CRF250R/450R για διασφάλιση θετικών αλλαγών και εφοδιάζεται με αλουμινένιο μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης / υποβοήθησης (Assist Slipper Clutch).

Επιπλέον του στάνταρ μοντέλου, διατίθενται δύο ακόμα εκδόσεις: η πρώτη με ABS και multiple mode Honda Selectable Torque Control (HSTC), και η δεύτερη με το μοναδικό Dual Clutch Transmission της Honda (τώρα με νέα λειτουργία off-road), ABS και HSTC. Σε μοντέλα με ABS, ο αναβάτης μπορεί να απενεργοποιεί το ABS για το πίσω φρένο, κάτι που του επιτρέπει να μπλοκάρει τον πίσω τροχό σε συνθήκες off road. Ο χρήστης δύναται να επιλέξει από τέσσερα επίπεδα ελέγχου στο Honda Selectable Torque Contol: Επίπεδο 1, 2, 3 και Off. 

Ο βαθμός παρέμβασης μειώνεται όσο τα επίπεδα αυξάνονται, ώστε να επιτρέπεται μεγαλύτερη ολίσθηση του πίσω τροχού.

Η μοναδική έκδοση DCT (Dual Clutch Transmission) περιλαμβάνει το στάνταρ manual mode (χειροκίνητη λειτουργία) – που επιτρέπει στον οδηγό να αλλάζει σχέσεις από το αριστερό γκριπ – και δύο automatic modes (αυτόματες λειτουργίες). Το D mode προσφέρει την καλύτερη ισορροπία οικονομίας καυσίμου και άνεσης στο ταξίδι, ενώ το S mode έχει αναβαθμιστεί με σκοπό τις ανώτερες σπορ επιδόσεις, με τρία διαφορετικά σχέδια/μοτίβα αλλαγών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: