Είναι γεγονός πως στα μεσαία κυβικά οι προτάσεις των κατασκευαστών περιορίζονται σε μοντέλα δρόμου, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Για τη χώρα μας ειδικά, αυτό είναι ένα πλήγμα.Από τη δεκαετία του 70 και μέχρι τα τέλη του προηγούμενου αιώνα, μονοκύλινδρες μοτοσυκλέτες διπλής χρήσης 350 έως 600 κ.εκ. μεσουρανούσαν στις πωλήσεις και είναι απορίας άξιον που σήμερα δεν συμβαίνει κάτι αντίστοιχο. Να εντόπισαν τα εργοστάσια έλλειψη ενδιαφέροντος από το αγοραστικό κοινό; Χλωμό μας φαίνεται, η Ελλάδα είναι ιδανική για μοτοσυκλέτες διπλής χρήσης, δίνοντας απεριόριστες δυνατότητες εξερεύνησης εντός και εκτός δρόμου.
Στην Ευρώπη όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά, αφού για να πατήσεις χώμα θα πρέπει να πάρεις άδεια, καθόσον τα πάντα είναι ιδιόκτητα! Οπότε, η μικρή σε νούμερα και τζίρους τοπική αγορά δεν ήταν ικανή να συγκινήσει τις εταιρίες και να τις “αναγκάσει” να παράγουν σχετικά μοντέλα.
Μέχρι και η ΚΤΜ, που χαρακτηρίζεται από την εκτός δρόμου φιλοσοφία της, έβγαλε στην παραγωγή μοντέλα με κινητήρα 400 κ.εκ. σε διαφορετικές κατηγορίες, όλες ασφάλτινες (RC – Duke).
Δεν μπορούμε όμως να ξεχάσουμε τα λόγια του αρχηγού της Mr. Pierer, που είχε δηλώσει σε συνέντευξή του προ διετίας (και βάλε) την απόφασή τους να βγάλουν στην παραγωγή δύο μοντέλα διπλής χρήσης με τους υπάρχοντες κινητήρες των 200 και 373 κ.εκ. Και όπως δείχνουν τα πράγματα, μάλλον ήρθε η ώρα να υλοποιηθεί αυτή η δήλωση, καθόσον ήδη μια ΚΤΜ 390 Αdventure δοκιμάζεται ενδελεχώς επί ινδικού εδάφους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου