Μια ολλανδική εταιρεία ξεκινά εκ νέου την έρευνα για την πτήση MH370 του μοιραίου αεροσκάφους.Η Αυστραλία ανακοίνωσε την προηγούμενη Τετάρτη ότι η Fugro κέρδισε το διαγωνισμό για την επανεκκίνηση της έρευνας για τη χαμένη πτήση MH 370. Μια ολλανδική εταιρεία θα προσπαθήσει να λύσει ένα από τα μεγαλύτερα άλυτα μυστήρια της ιστορίας: πώς η πτήση 370 των Μαλαισιανών Αερογραμμών με 239 επιβάτες εξαφανίστηκε, στην εποχή των νέων τεχνολογιών.Η Αρχή Ασφάλειας Μεταφορών της Αυστραλίας ανακοίνωσε ότι επέλεξε την ολλανδική εταιρεία τεχνικών συμβούλων Fugro για να ξεκινήσει εκ νέου την αναζήτηση του Boeing 777 της πτήσης MH370. Η διαδικασία επιλογής, στην οποία συμμετείχαν οι μεγαλύτερες εταιρείες υποθαλάσσιων ερευνών, διήρκεσε ένα μήνα.
Σε αντίθεση με κάποιους από τους συμμετέχοντες στο διαγωνισμό, η Fugro δεν έχει εστιάσει σε περισυλλογές μεγάλου βάθους, αλλά σε γεωτεχνικές υπηρεσίες, όπως π.χ. η υποθαλάσσια χαρτογράφηση για εταιρείες πετρελαίου και φυσικού αερίου. Άλλοι συμμετέχοντες, όπως η Blue Water Recoveries και η Odyssey Marine Exploration, ειδικεύονται στην ανάκτηση σύγχρονων ναυαγίων ή στην έρευνα ωκεανών.
«Στις αρχικές φάσεις της έρευνας, ένας αριθμός εταιρειών χρησιμοποίησε πολύ ακριβή και εξελιγμένα οχήματα αυτόνομης υποθαλάσσιας έρευνας. Το πλεονέκτημα αυτής της τεχνολογίας είναι ότι είναι πολύ ακριβής, αλλά το κακό είναι ότι απαιτείται πολύς χρόνος για την κάλυψη έστω και ενός τετραγωνικού μέτρου», δήλωσε ο Ρομπ Λέινενμπουργκ, διευθυντής εταιρικής στρατηγικής της Fugro. «Αυτό που κάνουμε εμείς είναι ένας συνδυασμός επαρκούς ευκρίνειας μαζί με την ικανότητα ταχείας έρευνας μεγάλων υποθαλάσσιων εκτάσεων».
Μέχρι στιγμής, δεν έχει βρεθεί τίποτα από την πτήση – ούτε μια βαλίτσα, ή ένα σωσίβιο, ή έστω ένα τσαλακωμένο χαρτί. Η εταιρεία αισιοδοξεί ότι το αεροπλάνο θα βρεθεί αλλά αναγνωρίζει την πιθανότητα αποτυχίας.
«Αν έχουμε αντίθεση ανάμεσα στις σκληρές επιφάνειες των συντριμμιών και στις φυσικές αποθέσεις του βυθού, τότε θα το βρούμε. Αλλά αν βρίσκεται σε βραχώδη περιοχή ή στην πλευρά ενός απότομου υποθαλάσσιου γκρεμού, τότε θα είναι δύσκολο» επισήμανε ο Ντόναλντ Χούσονγκ, ειδικός στα σόναρ, ο οποίος συνεργάζεται με τη Fugro.
Σημειώστε ότι οι υπάρχοντες χάρτες της υποθαλάσσιας περιοχής που πρόκειται να ερευνηθεί είναι περίπου 250 φορές λιγότερο ακριβείς από τους χάρτες του πλανήτη Άρη…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου