Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

ΑΝΝΑ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ:Το πολιτικό μου γραφείο στα Γιάννενα θα παραμείνει ανοικτό

Αγαπητοί φίλοι και φίλες,

Συμμετείχαμε μαζί σε ένα δύσκολο αγώνα. Η εκλογή μου στην Β΄ Αθηνών οφείλεται σε ένα μεγάλο μέρος στην αμέριστη συμπαράσταση των Ηπειρωτών οι οποίοι απέδειξαν ότι θέλουν έναν δικό τους άνθρωπο στη νέα βουλή. Το λιγότερο που οφείλω να κάνω, πριν την ανάληψη των καθηκόντων μου ως Βουλευτής πλέον στην Β΄Αθηνών, είναι να σας ευχαριστήσω θερμά για την εμπιστοσύνη με την οποία περιβάλατε την προσπάθειά μου.


Το πολιτικό μου γραφείο στα Γιάννενα θα παραμείνει ανοικτό και θα συνεχίσει να αποτελεί τον δίαυλο επικοινωνίας μας. Όπως όλον αυτό τον καιρό, με μοναδικό γνώμονα την. ειλικρίνεια και την αλήθεια, επικοινωνούσα μαζί σας και αγωνιζόμουν για τα Γιάννενα και την Ήπειρο, σας διαβεβαιώνω ότι αυτό θα συνεχίσω να κάνω και από την Αθήνα.Μαζί λοιπόν σε μια ακόμη μάχη

Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια: