Κάθε ενασχόληση με το εκάστοτε καινούριο iPhone καταλήγει συνήθως διαφήμιση, αλλά η υπόθεση σχετικά με το εάν λυγίζει ή όχι έχει εξελιχθεί στο... ημισκάνδαλο Bendgate που δεν οδήγησε μόνο την εταιρεία σε επίσημες διαψεύσεις, αλλά μέχρι και σε πιέσεις για την μετοχή της (σε συνδυασμό με άλλα προβληματάκια).Όλα αυτά είναι φυσικά τροφή για κάθε δημιουργικό πνεύμα στο Διαδίκτυο, που τρολάρει χωρίς έλεος το νέο τηλέφωνο.Ανάμεσα στις πιο επιτυχημένες σάτιρες που κυκλοφορούν είναι εκείνη που κάνει αναφορά στο λιωμένο ρολόι στην «Εμμονή της Μνήμης» του Σαλβαντόρ Νταλί ή εκείνες που χρησιμοποιούν αναφορές σε πιο καθημερινά προϊόντα (όπως γκοφρέτες ή καπάκια μπύρας). Ένα από τα αστεία μάλιστα είναι φτιαγμένο σαν διαφήμιση ανταγωνιστικού μοντέλου (του Samsung Note 3), αν και δεν φαίνεται να είναι πραγματική διαφήμιση από την εταιρεία.Η Samsung ωστόσο δεν έχασε την ευκαιρία να ρίξει το υπονοούμενο, με ανάρτησή της Τwitter να επισημαίνει με νόημα ότι τα τηλέφωνά της είναι «καμπυλωτά, αλλά όχι λυγισμένα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου