Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

Σε άλυτο γρίφο έχει εξελιχθεί η εξαφάνιση του Βαγγέλη Γιακουμάκη

Την σιωπή του σπάει για πρώτη φορά ο ιδιοκτήτης της καφετέριας όπου σύχναζε ο Βαγγέλης με την παρέα των Κρητικών, οι οποίοι φέρονται να έκαναν καψόνια στον 20χρονο σπουδαστή. Ο κύριος Γιάννης, μίλησε και για την μαρτυρία που ήθελε τα συγκεκριμένα παιδιά να έχουν «λούσει» με ένα ποτήρι νερό τον Βαγγέλη… για πλάκα, στο δικό του μαγαζί ενώ έπιναν καφέ!



«Δεν έγινε ποτέ κάτι τέτοιο στο μαγαζί μου… Δεν ξέρω εγώ να έχει γίνει κάτι τέτοιο! Να είστε σίγουροι πως αν είχαν φερθεί με αυτόν τον τρόπο στον Βαγγέλη στο δικό μου μαγαζί, θα τους έβγαζα έξω νύχτα! Στο παρελθόν είχαν γίνει παρόμοια περιστατικά, πριν χρόνια με παλαιότερους σπουδαστές και τους είχα διώξει από το μαγαζί».

Ο ίδιος αναφέρθηκε και στον τρόπο που συμπεριφέρονταν οι Κρητικοί στον αγνοούμενο σπουδαστή, τονίζοντας ότι τον προστάτευαν και πως δεν του φέρονταν άσχημα.

«Εγώ θεωρώ ότι τα πιο πολλά από αυτά που έχουν ακουστεί είναι ψέματα. Τα παιδιά, από όσα έχω δει, δεν του φέρονταν άσχημα… τον προστάτευαν γιατί ήταν πιο συνεσταλμένος! Του έλεγαν να γίνει λίγο πιο νταής, λίγο πιο Κρητικός. Ωστόσο, τους έχω ακούσει με τα ίδια μου τα αυτιά να του λένε «αν σε πειράξει κανείς να μας το πεις». Τα παιδιά ήταν νταήδες σαν παρέα όμως δεν φέρονταν άσχημα στον Βαγγέλη, ήταν φίλοι».

Την ίδια στιγμή, η μαρτυρία μιας γυναίκας, η οποία υποστήριξε ότι το απόγευμα της Παρασκευής που χάθηκαν τα ίχνη του Βαγγέλη, περίπου στις 20:00, ένας νεαρός της χτύπησε την πόρτα, ζητώντας της βοήθεια φαίνεται τελικά πως δεν βοήθησε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: