Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017

Ελένη Γιωτίτσα: "Κάθε μέρα πρέπει να βάζεις και ένα λιθαράκι στο μπάσκετ"

*Της Νικολέττας Λιόντου
Η Ελένη ξεκίνησε το μπάσκετ στα 12 από τις ακαδημίες του Παναθηναϊκού στα Γιάννενα και τρία χρόνια αργότερα “μετακόμισε” στον ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ όπου τον υπηρετεί ακόμα και σήμερα πιστά.Δεν την πτόησε ο σοβαρός της τραυματισμός και μετά από έναν προσωπικό αγώνα βγήκε πιο δυνατή και έτοιμη κάθε φορά να γίνεται καλύτερη ξεπερνώντας πλέον κάθε της φόβο!

Ελένη, γιατί μπάσκετ και όχι κάτι άλλο, τι σε ώθησε προς τον αθλητισμό;
Η αλήθεια είναι ότι από μικρή μου άρεσαν όλα τα αθλήματα ανεξαιρέτως, δεν είχα κάποιο αγαπημένο. Αργότερα, στους σχολικούς αγώνες του δημοτικού με είδε ένας προπονητής κι εκείνος επέμενε να ξεκινήσω μπάσκετ και έτσι πήγα στην ομάδα του.

Ξέρω πως είχες έναν πολύ σοβαρό τραυματισμό, πώς αντιμετώπισες αυτή την περίοδο της ζωής σου και τι σε δίδαξε;
Λοιπόν, πήρα μεταγραφή στο ΠΑΣ τον Δεκέμβριο του 2013 και μετά από 2 μήνες ενώ είχα αρχίσει να χτίζω την μπασκετική μου ταυτότητα ως ενεργό μέλος του γυναικείου τμήματος, έπαθα ολική ρήξη πρόσθιου χιαστού και μερική μηνίσκου. Αρχικά, ήταν αρκετά δύσκολο για μένα να το διαχειριστώ λόγω του νεαρού της ηλικίας μου, παρόλα αυτά όμως με τη στήριξη της οικογένειας μου και της ομάδας ξεπεράστηκαν οι δυσκολίες. Σε αυτό το διάστημα δούλεψα πολύ τόσο σε πνευματικό όσο και σε αγωνιστικό επίπεδο για να μπορέσω να ξεπεράσω τους φόβους μου και τον πόνο. 

Πες μου τι μαθήματα έχεις πάρει από την μέχρι τώρα πορεία σου;
Η πορεία μου μέχρι τώρα με δίδαξε ότι δεν πρέπει ποτέ να τα παρατάμε ούτε στα εύκολα ούτε στα δύσκολα!

Πως βλέπεις την πορεία της ομάδας φέτος, αναγνωρίζεις τα δικά σου λάθη;
Η πορεία της ομάδας φέτος δεν ήταν αναμενόμενη, σίγουρα σ’ αυτό το γεγονός συνέβαλαν και οι τραυματισμοί, όμως μέσα από αυτό κρατάμε τα θετικά τα οποία είναι ότι οι μικρότερες γυναίκες της ομάδας πήραν χρόνο συμμετοχής στη μεγάλη κατηγορία και ότι θα δουλέψουμε εντατικά για την επόμενη χρονιά. Λάθος μου θεωρώ από μέρος μου το ότι δεν βοήθησα την ομάδα μου όσο θα ήθελα. 

Ποια είναι η μεγαλύτερη σου επιθυμία;
Η μεγαλύτερη μου επιθυμία είναι να βοηθήσω την εκάστοτε ομάδα μου στο έπακρο.

Πες μου ένα περιστατικό που μπορεί να σε βγάλει εκτός εαυτού μέσα στον αγώνα;
Το περιστατικό που μπορεί να με εξοργίσει είναι τα συνεχόμενα ατομικά και ομαδικά λάθη που οδηγούν την ομάδα σε κακές εμφανίσεις και αρνητικά αποτελέσματα. 

Θεωρείς πως το μπάσκετ συνδυάζει και προσωπικότητα και ταλέντο;
Σίγουρα το μπάσκετ είναι ένα άθλημα που απαιτεί προσωπικότητα καθώς το ταλέντο από μόνο του δεν θα σε βοηθήσει να πετύχεις τους στόχους σου και για αυτό πρέπει κάθε μέρα να προσπαθείς να βάζεις ένα λιθαράκι και στα δύο. 
 
Θέλω να μου πεις 2 λόγια για τον χαρακτήρα σου, τι θα ήθελες να αλλάξεις και τι να κρατήσεις για πάντα;
Μέσα στο παιχνίδι μου πολλές φορές λόγω της έντασης γίνομαι αρκετά οξύθυμη και αυτό είναι κάτι που προσπαθώ μέσω της προπόνησης να το αποβάλλω. Ενώ αυτό που θα ήθελα να κρατήσω περισσότερο είναι αυτή η όρεξη που έχω στο να μαθαίνω και να δουλεύω νέες κινήσεις ή τρίπλες.

Πες μου ποια είναι τα επόμενα σου σχέδια;
Μέχρι στιγμής τα σχέδια μου είναι να δουλέψω όσο περισσότερο γίνεται και να μπορέσω να βοηθήσω την ομάδα μου. 

Συνέντευξη: Νικολέττα Λιόντου
Σπουδάστρια δημοσιογραφίας ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Ιωαννίνων

Δεν υπάρχουν σχόλια: