Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Δύο άνεργοι Έλληνες πουλάνε τον "ελεύθερο" χρόνο τους online

Δύο 28χρονοι φίλοι από την Αθήνα, άνεργοι όπως και πολλοί συνομήλικοι τους στη χώρα μας, αποφάσισαν να δοκιμάσουν μια πρωτότυπη ιδέα και να δείξουν παγκοσμίως την δημιουργικότητα των Ελλήνων. Αποφάσισαν λοιπόν να εκμεταλευτούν το αγαθό που διαθέτουν άφθονο σήμερα, τον ελεύθερο χρόνο τους, και να τον πουλήσουν στο ιντερνετ ώστε να αποδείξουν ότι ο χρόνος είναι πραγματικά χρήμα. Έτσι έφτιαξαν ένα site, το clockular.com, ένα online ρολόι το οποίο φιλοδοξούν να κάνουν το πιο ακριβό παγκοσμίως στην ιστορία ικανό να διεκδικήσει κάποιο παγόσμιο ρεκορ.Για να το πετύχουν αυτό, αποφάσισαν να πουλήσουν κάθε δευτερόλεπτο του ρολογιού σε διαφημιζόμενους αλλά και ιδιώτες, δίνοντας τους την δυνατότητα να εκμεταλευτούν την ιδιοκτησια χρόνου τους προβάλλοντας στο ρολόι μια φωτογραφία ή ένα link (είτε του website τους, είτε σελίδα σε social networks κτλ.).

Ο συνολικός χρόνος προς πώληση είναι ένα έτος και η ιδέα είναι απλή: όταν και αν κάποια στιγμή πουληθούν όλα τα δευτερόλεπτα του έτους, το ρολόι θα σταματήσει να δέχεται νέους αγοραστές και ο κάθε ιδιοκτήτης χρόνου θα έχει την προσωπική του παγκόσμια ώρα που θα του ανοίκει και θα εμφανίζεται εκεί για πάντα. Μέχρι τότε όμως οι κάτοχοι χρόνου εμφανίζονται (ανάλογα με το χρόνο τους) κατα σειρά και επαναλαμβανόμενα.
 
Το clockular.com εκτός από την προβολή που υπόσχεται στους αγοραστές χρόνου, ειδικά εφ'όσον καταφέρει να διαδοθεί και να τραβήξει την προσοχή των media και του κόσμου, δίνει και μια επιλογή στους ιδιώτες να κάνουν ένα πρωτότυπο και κυρίως διαχρονικό στην κυριολεξία δώρο: Μπορεί κάποιος να αποκτήσει χρόνο και να τον δωρίσει σε κάποιον που αγαπά κάνοντας τον παντοτινό κομμάτι της παγκόσμιας ώρας.

Το site είναι στα Αγγλικά καθώς επιθυμία των δημιουργών είναι φυσικά να απευθυνθούν σ'ολο τον κόσμο.

H τιμή (σε δολλάρια λόγω της κοινής αποδοχής του νομίσματος παγκοσμίως) του δευτερολέπτου είναι 0,10$ αλλα σύμφωνα με τις πληροφορίες που  δίνονται στο site ,όσο αυξάνεται η ζήτηση, θα αυξάνεται και η αξία του χρόνου.

Αν και το ρολόι μετρά λίγες μέρες ζωής, ήδη έχουν πουληθέι τα πρώτα του λεπτά. Αξίζει να σημειωθεί ότι ακόμα δεν έχουν γίνει προσπάθειες  προώθησης απ'τους δύο Έλληνες καθώς ασχολούνται με την αλλαγή του design του site, ώστε να γίνει πιο φιλικό στους χρήστες, οπότε 
μέσα στις επόμενες μέρες ίσως να αρχίσουμε να ακούμε περισσότερα γι'αυτό.

Και σίγουρα στην εποχή των social media όλα είναι πιθανά.

miltosgitas.blogspot.com

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πανέξυπνο