Την πλήρη κατάργηση της μεταβατικής περιόδου που είχε νομοθετήσει ο
προκάτοχός του για την απελευθέρωση των φορτηγών δημοσίας χρήσεως
ανακοίνωσε τη Δευτέρα στους εκπροσώπους των μεταφορέων ο υπουργός
Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων Γιάννης Ραγκούσης. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο υπουργός ενημέρωσε τους εκπροσώπους του κλάδου
ότι η πλήρης απελευθέρωση του συγκεκριμένου τομέα θα γίνει από την 1η
Ιανουαρίου του 2012 και όχι από τον Ιούλιο του 2013, που προέβλεπε ο
νόμος Ρέππα. Επίσης, καταργείται η διάκριση της έδρας, γεγονός που
σημαίνει ότι τα φορτηγά μπορούν να κάνουν μεταφορές σε όλη την
επικράτεια, ενώ για την έκδοση των νέων αδειών το διοικητικό τέλος
(παράβολο) θα είναι της τάξης των 1.500 ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με τη μεταβατική περίοδο, θα υπήρχε σταδιακή
απομείωση της εισφοράς κατά 30% την 1/1/2011, κατά 35% τον Ιανουάριο του
2012 και κατά 35% το 2013, ώστε το αντίτιμο να είναι πλέον μηδενικό,
ενώ από την 1η Ιουλίου 2013 δεν θα υπήρχε καθόλου εισφορά για την είσοδο
κάποιου στο επάγγελμα, παρά μόνο διοικητικά τέλη. Έτσι, με την πλήρη
απελευθέρωση του επαγγέλματος ουσιαστικά εκμηδενίζεται η άυλη αξία των
αδειών.
Από την πλευρά τους, οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές εξέφρασαν την πλήρη και κατηγορηματική αντίθεσή τους στις νέες ρυθμίσεις που τους ανακοίνωσε ο κ. Ραγκούσης, ενώ την Τρίτη συνεδριάζει εκτάκτως το ΔΣ του συνδικάτου, προκειμένου να αποφασίσουν για τη στάση που θα τηρήσουν, αν και η τάση που επικρατεί είναι να κατέλθουν σε δυναμικές κινητοποιήσεις.
Οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης υποστηρίζουν ότι δεν προλαβαίνουν μέχρι τέλος του χρόνου να ιδρύσουν εταιρείες, καθώς ένας μεγάλος αριθμός των οχημάτων που διαθέτουν είτε έχουν αγοραστεί με δάνειο, οπότε είναι δεσμευμένα, είτε είναι με leasing, με αποτέλεσμα να μη μπορούν να μεταβιβαστούν σε εταιρείες.
Από την πλευρά τους, οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές εξέφρασαν την πλήρη και κατηγορηματική αντίθεσή τους στις νέες ρυθμίσεις που τους ανακοίνωσε ο κ. Ραγκούσης, ενώ την Τρίτη συνεδριάζει εκτάκτως το ΔΣ του συνδικάτου, προκειμένου να αποφασίσουν για τη στάση που θα τηρήσουν, αν και η τάση που επικρατεί είναι να κατέλθουν σε δυναμικές κινητοποιήσεις.
Οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης υποστηρίζουν ότι δεν προλαβαίνουν μέχρι τέλος του χρόνου να ιδρύσουν εταιρείες, καθώς ένας μεγάλος αριθμός των οχημάτων που διαθέτουν είτε έχουν αγοραστεί με δάνειο, οπότε είναι δεσμευμένα, είτε είναι με leasing, με αποτέλεσμα να μη μπορούν να μεταβιβαστούν σε εταιρείες.
Πηγή: in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου