Απάντηση στην πρόσφατη ερώτηση του βουλευτή Ιωαννίνων της Ν.Δ. Σταύρου
Καλογιάννη για τις προσλήψεις προσωπικού μέσω συμβάσεων έργου εξέδωσε
χθες η «Εγνατία Οδός Α.Ε.». Η εταιρεία, αφού κατηγορεί τους…
προηγούμενους, λέγοντας, ότι από το 2006 έως και το 2009 οι συμβάσεις
γίνονταν με τον γνωστό, στο πανελλήνιο, αδιαφανή τρόπο, τονίζει ότι για
τη φετινή χρονιά το σύνολο του προσωπικού είναι 243 άτομα και το
μισθολογικό κόστος μαζί με τις εργοδοτικές εισφορές αγγίζει τα 11,1
εκατομμύρια ευρώ.
Σήμερα, η «Εγνατία Οδός Α.Ε.» έχει αναλάβει νέα
έργα, την εποπτεία των συμβάσεων παραχώρησης «Μαλιακός –Κλειδί» και
«Αυτοκινητόδρομος Ε-65», την λειτουργία και συντήρηση του
αυτοκινητόδρομου της Εγνατίας Οδού κ.α. Το πρόγραμμα περιστολής δαπανών
της εταιρίας οδήγησε το λειτουργικό κόστος από 46 εκ. ευρώ το 2009, σε
18 εκατομμύρια το 2011.
«Είναι αλήθεια ότι το μέτρο της «εργασιακής εφεδρείας» προβληματίζει την Εγνατία Οδό, δεδομένων των υποχρεώσεων που έχει σε όλα τα μέτωπα και σε όλο το φάσμα δραστηριοτήτων που συνδυάζονται με απαιτήσεις για παραγωγή έργου, σύγχρονων προδιαγραφών και υψηλής ποιότητας» αναφέρει η εταιρία στην απάντησή της.
Πηγή: "Πρωινός Λόγος" της Ηπείρου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου