«Η ορεινή χάραξη έχει απορριφθεί ως εναλλακτική λύση από παλαιότερη προέγκριση χωροθέτησης του έργου (1999), για λόγους λειτουργικούς, περιβαλλοντικούς και κατασκευαστικούς. Αντιθέτως, η αδειοδοτημένη χάραξη αντιμετωπίζει όλα τα τεχνικά θέματα, ελαχιστοποιεί την κατάληψη αξιοποιήσιμης γεωργικής γης και διασφαλίζει ισοζύγιο υλικών κατασκευής, περιλαμβανομένων και των αδρανών».Αυτά αναφέρει, μεταξύ άλλων, ο αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης Σταύρος Καλογιάννης, απαντώντας χθες στην επιστολή τεσσάρων πρώην δημάρχων περιοχών του Λεκανοπεδίου Ιωαννίνων(Σάκης Βλέτσας - Πασσαρώνος, Μιχάλης Κατσάνος - Ευρυμενών, Γιώργος Παργανάς - Μολοσσών και Νίκος Σιαπατόρης - Ζίτσας).Ο Στάυρος Καλογιάννης αναφέρει, ότι «άποψή μου ήταν ότι για να κατασκευαστεί το έργο στην τρέχουσα προγραμματική περίοδο (2007-2013) θα έπρεπε να είχε ενταχθεί στο ΕΣΠΑ από το 2010, να δημοπρατηθεί και παράλληλα να εκπονούνται οι πρόσθετες μελέτες που επέβαλλαν οι περιβαλλοντικοί όροι (σ.σ. βρίσκονται υπό ανάθεση). Δυστυχώς, η πρότασή μου αυτή, που ήταν απολύτως ρεαλιστική, δεν υιοθετήθηκε από την τότε Πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου