Μέσω ενός μηνύματος σε μπουκάλι θα έχουν την ευκαιρία να προβληθούν οι τοπικές επιχειρήσεις, πιστοποιώντας τα προϊόντα τους μέσω κατάλληλης σηματοδοσίας. Την πρόταση-ιδέα για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των τοπικών επιχειρήσεων παρουσίασε στο Συνέδριο του Παγκοσμίου Συμβουλίου Ηπειρωτών Εξωτερικών ο υπεύθυνος του τομέα επιχειρηματικότητας του Δήμου Ιωαννιτών, δημοτικός σύμβουλος Θωμάς Γκλίναβος, ενώ ακολούθησαν τα τοπικά μέσα ενημέρωσης. Η επεξεργασία της πρότασης έγινε σε συνεργασία με τον κ. Δημήτρη Γερογιάννη του τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Τι περιλαμβάνει
Πιο συγκεκριμένα, το μήνυμα στο μπουκάλι θα αποστέλλεται από τις τοπικές επιχειρήσεις με παραλήπτη τον καταναλωτή και θα περιέχει την ενίσχυση της τοπικής επιχειρηματικότητας και εξωστρέφειας.
Αυτό θα επιτυγχάνεται μέσω της πιστοποίησης των προιόντων της κάθε επιχείρησης που συμμετέχει στη δράση.
Η πιστοποίηση γίνεται μέσω κατάλληλη σηματοδοσίας -ειδική ταινία (ανάλογη με τη σήμανση στα τσιγάρα), για την οποία ο επιχειρηματίας θα καταβάλει ένα ειδικό τέλος (1% της τιμής πώλησης).
Τα χρήματα από τη δράση τα συγκεντρώνει ο Δήμος και τα διαθέτει για δράσεις ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας και μόνο.
Για να επιτευχθεί διαφάνεια στη δράση, κάθε απόφαση θα αναρτάται και στην ιστοσελίδα της δράσης.
Η ταινία έχει ειδική σήμανση και φέρει μοναδικό κωδικό, τον οποίο ο καταναλωτής μπορεί να χρησιμοποιήσει στην ιστοσελίδα της δράσης και να συμμετάσχει σε κλήρωση δώρων.
Διπλό όφελος
Σύμφωνα με τον κ. Γκλίναβο το όφελος είναι διπλό: αφενός ενισχύεται το κοινωνικό προφίλ της επιχείρησης αλλά και των πωλήσεων, αφού η δράση στοχεύει στο θυμικό των καταναλωτών και μπορεί να επηρεάσει την απόφαση τους, αφετέρου δημιουργείται ένα ταμείο που θα ενισχύσει την τοπική επιχειρηματικότητα και εξωστρέφεια, έτσι ώστε να ενισχυθεί η τοπική πραγματική Οικονομία: πρωτογενής (έμμεσα) και δευτερογενής (άμεσα) τομέας.
Βίκυ Κώστα
Δημοσιογράφος εφημερίδας "Πρωινά Νέα"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου