Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2016

«Σπαράζει η καρδιά μου όταν τα εγγόνια μου φωνάζουν "μαμά"», λέει η μητέρα της Ανθής από το Βελβεντό


«Σπαράζει η καρδιά μου όταν ακούω τα εγγόνια μου να με φωναζουν αντί για γιαγιά... "μαμά"... Τους λείπει η μανούλα τους και έχουν ανάγκη να λένε τη λέξη "μαμά". Η Ανθή μου δε γυρίζει πίσω, αλλά εγώ θα αγωνιστώ για τα εγγόνια μου, θα δώσω όλη μου την ψυχή, όλο μου το είναι για να τα μεγαλώσω με αγάπη», λέει η κ. Παρασκευή, μητέρα της δολοφονημένης από τον ίδιο της τον σύζυγο Ανθής στο Βελβεντό της Κοζάνης, μιλώντας στο protothema.gr.


Τις επόμενες ημέρες θα συζητηθεί το θέμα της επιμέλειας των παιδιών της αδικοχαμένης Ανθής και η μητέρα της ξεκαθαρίζει ότι θα δώσει αγώνα με νύχια και δόντια για να κερδίσει την οριστική επιμέλεια τους. «Δεν μπορώ να φανταστω ότι θα υπάρξει έστω και ένας δικαστής που θα αποφασίσει κάτι άλλο από το αυτονόητο, δηλαδή να παραμείνουν τα παιδιά μαζί μου. Κάνω ότι είναι δυνατό για να γιατρέψω τις ψυχούλες τους, να προσπαθήσω να τα βοηθήσω από εδώ και πέρα στη ζωή που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν χωρίς να έχουν στο πλευρό τους τη μάνα τους, την Ανθουλα μου. Προσαρμόζονται στα νάα δεδομένα της καθημερινοτητας, πηγαίνουν σχολείο, ξέρετε, η ζωή θα τα βοηθήσει να βρουν σιγά σιγά τη δύναμη να σταθούν μεγαλώνοντας σε ένα περιβάλλον υγιές που μόνο αγάπη έχει να τους προσφέρει. Έχω τη συμπαράσταση του κόσμου, την υποστήριξη της άλλης μου της κόρης και του γαμπρού μου που με στηρίζουν σε αυτό που ζούμε, που παραμένει ένας φρικτός εφιάλτης που αρνείσαι να τον πιστέψεις... Όμως η πραγματικότητα σε διαψεύδει. Δε μπαίνω καν στη διαδικασία για το τι είπε ή τι θα πει η άλλη πλευρά, δε με αφορά... Το μόνο που με νοιαζει είναι να κερδισω την επιμέλεια των παιδιών και να συνεχίσω να ζω κι εγώ λαβωμένη για πάντα μέσα από τα μάτια τους, γιατί μέσα στα μάτια τους θα βλέπω πάντα την Ανθή μου», εξομολογείται η κ. Παρασκευή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: