Εθνική
οδός με τις περισσότερες φονικές παγίδες περιγράφεται η Αθηνών - Πατρών
σε έρευνα, τα στοιχεία της οποίας παρουσιάστηκαν από το διευθυντή της
Τροχαίας.
Στο
δρόμο αυτό, έχει κανείς τριπλάσιες πιθανότητες να εμπλακεί σε τροχαίο
δυστύχημα σε σύγκριση με την Εγνατία Οδό και διπλάσιες σε σχέση με την
εθνική Οδό Αθηνών Θεσσαλονίκης.Για
παράδειγμα το οκτάμηνο Ιανουαρίου Αυγούστου του 2012 καταγράφηκαν 11
τροχαία δυστυχήματα ακριβώς όσα και στην Εγνατία που έχει μήκος 670 χλμ.
Έντεκα
δυστυχήματα καταγράφηκαν το ίδιο διάστημα και στην Εγνατία Οδό (μήκους
670 χλμ.), στην Αθήνας - Θεσσαλονίκης ( 515 χλμ.) και επτά στα 310 χλμ.
Του Βόρειου Οδικούς άξονα Κρήτης.
Αναφορικά
με την Αθηνών – Πατρών, όπως επισημαίνουν και σε σχετική ανάρτηση στο
sostegr.world-press.com, εάν οι στατιστικές απομόνωναν το ιδιαιτέρως
προβληματικό τμήμα Κορίνθου – Πατρών (τα 141 από τα 216 χλμ.), όπου δεν
υπάρχει καν διαχωριστική νησίδα, οι πιθανότητες εμπλοκής σε τροχαίο θα
εκτινάσσονταν ακόμα πιο ψηλά.
Και
όμως για πολλούς ο συγκεκριμένος δρόμος είναι για πολλούς η μόνη
επιλογή. Η Πάτρα είναι η μόνη μεγάλη πόλη της χώρας που δεν συνδέεται με
άλλο τρόπο με την πρωτεύουσα. Το έργο του προαστιακού δεν ολοκληρώθηκε,
ενώ σε διάλυση βρίσκεται και το σιδηροδρομικό δίκτυο Πελοποννήσου.
Ταυτόχρονα, η ίδια η κατασκευή της Πατρών – Κορίνθου έχει παγώσει εδώ και δυο χρόνια, ενώ τα διόδια καταβάλλονται κανονικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου