Συγγνώμη από μαθητές και γονείς για το αλαλούμ που επικρατεί με την εκτύπωση των σχολικών βιβλίων ζήτησε, μιλώντας στον ΒΗΜΑ 99,5, η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου. «Ούτε οι γονείς, ούτε οι μαθητές, ούτε οι καθηγητές οφείλουν να
κατανοήσουν τις αδυναμίες του κράτους. Ζητώ συγγνώμη για την ταλαιπωρία
αυτή και αναλαμβάνω την ευθύνη για να βρεθούν λύσεις» είπε η υπουργός. Η κ. Διαμαντοπούλου επέρριψε ευθύνες στο Ελεγκτικό Συνέδριο και
προανήγγειλε έρευνα για την υπόθεση που είχε ως αποτέλεσμα αντί βιβλίων,
οι μαθητές να παραλάβουν φωτοτυπίες και DVD. «Έχω ζητήσει από το υπουργείο Δικαιοσύνης να ελέγξει την υπόθεση και να αποδοθούν ευθύνες» τόνισε.
Σύμφωνα με τον Οργανισμό Έκδοσης Διδακτικών Βιβλίων, το 70% των σχολικών
βιβλίων θα διανεμηθούν στα σχολεία μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου.
Εν τω μεταξύ, αναφερόμενη στα κενά των εκπαιδευτικών η κ.Διαμαντοπούλου δήλωσε ότι φέτος από την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας των σχολείων η εικόνα θα είναι πολύ καλή, καθώς, όπως τόνισε, 7.000 εκπαιδευτικοί έχουν γυρίσει στις σχολικές αίθουσες, ενώ προχωρούν και οι συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων.
Για τους υποψήφιους που έκαναν λάθη στα μηχανογραφικά τους, η κ.Διαμαντοπούλου τόνισε ότι δόθηκε από το υπουργείο η παράταση που έπρεπε και ότι ο καθένας πλέον έχει ευθύνη για αυτό που κάνει. Για την περίπτωση του υποψηφίου που συγκέντρωσε 19.000 μόρια αλλά δεν κατάφερε να εισαχθεί στη σχολή που τον ενδιέφερε, η υπουργός είπε ότι θα εξεταστεί το θέμα.
Εν τω μεταξύ, αναφερόμενη στα κενά των εκπαιδευτικών η κ.Διαμαντοπούλου δήλωσε ότι φέτος από την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας των σχολείων η εικόνα θα είναι πολύ καλή, καθώς, όπως τόνισε, 7.000 εκπαιδευτικοί έχουν γυρίσει στις σχολικές αίθουσες, ενώ προχωρούν και οι συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων.
Για τους υποψήφιους που έκαναν λάθη στα μηχανογραφικά τους, η κ.Διαμαντοπούλου τόνισε ότι δόθηκε από το υπουργείο η παράταση που έπρεπε και ότι ο καθένας πλέον έχει ευθύνη για αυτό που κάνει. Για την περίπτωση του υποψηφίου που συγκέντρωσε 19.000 μόρια αλλά δεν κατάφερε να εισαχθεί στη σχολή που τον ενδιέφερε, η υπουργός είπε ότι θα εξεταστεί το θέμα.
Παράλληλα, χαρακτήρισε αναμενόμενες τις κινητοποιήσεις στα Πανεπιστήμια, γιατί θίγονται συμφέροντα.
«Δεν με εκπλήσσει η κατάσταση που επικρατεί σήμερα. Ο νόμος έχει ανατρεπτική λογική και δεν είχα την ψευδαίσθηση ότι θα ψηφιστεί και στη συνέχεια απλά θα εφαρμοστεί» είπε.
Και πρόσθεσε: «Στο νόμο αντιδρούν όχι οι φοιτητές, αλλά οι φοιτητικές παρατάξεις, οι οποίες θίγονται απολύτως, καθώς δεν θα συμμετέχουν πλέον στην εκλογή των πρυτάνεων».
Η υπουργός μίλησε, δε, για παρανοήσεις σχετικά με τον νόμο - πλαίσιο και ανακοίνωσε πως την Τρίτη θα δώσει συνέντευξη Τύπου για να ξεκαθαρίσει πλήρως η εικόνα για την μεταρρύθμιση στην Παιδεία.
«Δεν με εκπλήσσει η κατάσταση που επικρατεί σήμερα. Ο νόμος έχει ανατρεπτική λογική και δεν είχα την ψευδαίσθηση ότι θα ψηφιστεί και στη συνέχεια απλά θα εφαρμοστεί» είπε.
Και πρόσθεσε: «Στο νόμο αντιδρούν όχι οι φοιτητές, αλλά οι φοιτητικές παρατάξεις, οι οποίες θίγονται απολύτως, καθώς δεν θα συμμετέχουν πλέον στην εκλογή των πρυτάνεων».
Η υπουργός μίλησε, δε, για παρανοήσεις σχετικά με τον νόμο - πλαίσιο και ανακοίνωσε πως την Τρίτη θα δώσει συνέντευξη Τύπου για να ξεκαθαρίσει πλήρως η εικόνα για την μεταρρύθμιση στην Παιδεία.
«Παίζεται ένα παιχνίδι συνειδητών παρανοήσεων που οδηγούν σε ψέματα»
είπε η κ.Διαμαντοπούλου και διευκρίνισε: «Είναι τεράστιο ψέμα ότι θα
υπάρξουν δίδακτρα, ότι δεν θα δίνονται συγγράμματα, ότι δεν θα υπάρξει
σίτιση και στέγαση, ότι δεν θα υπάρξει δημόσια χρηματοδότηση».
Για τις Συγκλήτους που μεταθέτουν τις εξεταστικές περιόδους, η υπουργός τόνισε πως «λαμβάνουν αποφάσεις που λειτουργούν προς όφελος ενός μέρους των φοιτητών, αυτών που τους εξέλεξαν». Και πρόσθεσε: «Οι Σύγκλητοι δεν σκέφτηκαν το συνολικό συμφέρον του Πανεπιστημίου».
Για τις Συγκλήτους που μεταθέτουν τις εξεταστικές περιόδους, η υπουργός τόνισε πως «λαμβάνουν αποφάσεις που λειτουργούν προς όφελος ενός μέρους των φοιτητών, αυτών που τους εξέλεξαν». Και πρόσθεσε: «Οι Σύγκλητοι δεν σκέφτηκαν το συνολικό συμφέρον του Πανεπιστημίου».
Πηγή: in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου