Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2016

Η Έλενα Ακρίτα ξεκαθαρίζει πως θα καταθέσει στη δίκη Γιακουμάκη παρά το πρόβλημα υγείας

Με μια δημοσίευση μέσα από την προσωπική της σελίδα στο facebook η γνωστή δημοσιογράφος και σεναριογράφος δηλώνει πως θα παρευρεθεί αύριο στο Τριμελές Εφετείο Πλημμελειοδικών Ιωαννίνων για να καταθέσει ως μάρτυρας.Το παρόν στο Τριμελές Εφετείο Πλημμελειοδικών Ιωαννίνων αναμένεται να δώσει αύριο Δευτέρα, η δημοσιογράφος και σεναριογράφος, Έλενα Ακρίτα, προκειμένου να καταθέσει ως μάρτυρας για την υπόθεση του Βαγγέλη Γιακουμάκη.



Η ίδια με ανάρτησή της στο προσωπικό της λογαριασμό στο facebook διαψεύδει όσους την θέλουν να μην μπορέσει να παρευρεθεί λόγω ενός σοβαρού προβλήματος υγείας που αντιμετωπίζει και επισημαίνει πως θα κάνει το χρέος της και θα δώσει το παρόν στη δικαστική αίθουσα.

«Έχω κληθεί να καταθέσω ως μάρτυρας στην δίκη Βαγγέλη Γιακουμάκη στα Ιωάννινα. Επειδή διαβάζω διάφορα: Δεν έχω σπάσει (ακόμα) το πόδι μου, όπως γράφουν κάποιοι. Το πρόβλημα μου είναι ένα σοβαρό θωρακοοσφυικό κάταγμα. Όμως παρά την ιατρική γνωμάτευση (συνιστά να μην ταξιδέψω αεροπορικώς ή οδικώς για 4 μήνες) εννοείται πως την Δευτέρα θα είμαι εκεί. Θα πάρω τις αναλγητικές / αντιφλεγμονώδεις ενέσεις μου και θα βρίσκομαι στο δικαστήριο να κάνω το χρέος μου. Αυτά για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους.» γράφει η ίδια χαρακτηριστικά.

Η Έλενα Ακρίτα είχε σχολιάσει από την πρώτη στιγμή της ανεύρεσης του σώματος του Βαγγέλη Γιακουμάκη ότι σε κάθε περίπτωση υπάρχουν ευθύνες πολλών, ακόμη και εάν πρόκειται για αυτοκτονία, δείχνοντας ως υπεύθυνους όσους άσκησαν bullying στον άτυχο 20χρονο αλλά και όσους το επέτρεψαν.

Η δίκη για την υπόθεση του Βαγγέλη Γιακουμάκη ξεκίνησε την περασμένη Παρασκευή και ήδη οι αποκαλύψεις για τις  δραματικές ώρες που έζησε ο άτυχος φοιτητής της Γαλακτοκομικής Σχολής συγκλονίζουν. 

Ο σπουδαστής της σχολής Νίκος Δάβρης κατέθεσε στην πρεμιέρα της δίκης  ότι ο διευθυντής της Σχολής τον βρήκε στο Facebook, χρησιμοποιώντας προφίλ με όνομα «Κώστας Τυροκόμος» για να του ζητήσει να μη μιλήσει στον Τύπο, ενώ σε μεταξύ τους επικοινωνία του είχε πει «μη λες τίποτα παρά έξω μην κινδυνέψεις και εσύ από τους Κρητικούς».

Δεν υπάρχουν σχόλια: