Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

Διχάζει μητέρα και κόρη το κίτρινο αυτοκινητάκι του Μπεν


Δεν έχει τέλος το θρίλερ με τον μικρό Μπεν, καθώς η υπόθεση πήρε απροσδόκητη τροπή εξαιτίας ενός παιχνιδιού που βρέθηκε την τελευταία ημέρα των ερευνών για τον εντοπισμό των οστών του στην Κω.Η μητέρα του 21 μηνών αγοριού που εξαφανίστηκε στις 24 Ιουλίου του 1991 φέρεται ότι το αναγνώρισε, όμως η κόρη της αρνείται να πιστέψει ότι ανήκε στον αδελφό της και πιστεύει ότι είναι ζωντανός.Το μεταλλικό κίτρινο αυτοκινητάκι με τις κόκκινες και μαύρες λεπτομέρειες και τον αριθμό 88 στην οροφή που ήταν θαμμένο στα χώματα είναι το σημαντικότερο από τα 93 ευρήματα στον δεύτερο χώρο των ερευνών, σύμφωνα με τον επικεφαλής των αστυνομικών του Νότιου Γιορκσαϊρ Τζον Κάζενς. Όπως μεταδίδουν τα ξένα μέσα ενημέρωσης, η Κέρι Νίνταμ το αναγνώρισε, γεγονός που ενισχύει την άποψη ότι το αγοράκι έπεσε θύμα δυστυχήματος.


«Μοιάζει οικείο»

Ξεχνάς τα παιχνίδια του παιδιού σου ως τη στιγμή που θα τα ξαναδείς. Νομίζω ότι η μητέρα μου (γιαγιά του Μπεν) δεν θέλει να το πιστέψει. Θυμάμαι αόριστα το αυτοκινητάκι του, αλλά σίγουρα μοιάζει οικείο. Ήμουν με τη μητέρα μου όταν του το αγοράσαμε από ένα μαγαζί με παιχνίδια στην Κω» είπε.

Όμως η αδελφή του Μπεν, Λεϊάνα, μιλώντας στην εκπομπή «Good Morning Britain» της βρετανικής τηλεόρασης, δήλωσε πως το παιχνίδι μπορεί να μην ανήκει στον μεγαλύτερο αδερφό της: «Το αυτοκινητάκι αυτό δεν μου λέει τίποτα. Μπορεί να είναι του Μπεν αλλά μπορεί και να μην είναι», είπε η 22χρονη και πρόσθεσε ότι η οικογένειά της είναι αποφασισμένη να συνεχίσει να ψάχνει: «Έχω ακόμα την ελπίδα ότι ο Μπεν είναι εκεί έξω».

Πηγή: Espresso

Δεν υπάρχουν σχόλια: