Κυριακή 14 Ιουλίου 2019

Βαρύ πένθος για τη Βάνα Μπάρμπα: Έφυγε από τη ζωή η αδελφή της


Δύσκολες στιγμές βιώνει η Βάνα Μπάρμπα καθώς έφυγε από τη ζωή η πολυαγαπημένη της αδερφή, Σούλα. Η ηθοποιός θέλοντας να την αποχαιρετίσει, έγραψε για εκείνη ένα συγκινητικό κέιμενο στα social media.  «Πολύτιμη και αγαπημένη αδελφή… Με άφησες μόνη… πια πήγες κοντά στον Θεό… Όμως σε παρακαλώ, μη μου στερήσεις την αγάπη σου… Ας έρχεσαι έστω και στα όνειρά μου… Λίγο πιο συχνά… Άλλωστε κανένας θάνατος δεν μπορεί να χωρίσει την αγάπη… Γιατί είναι παντοτινή και έτσι θα είμαστε πάντα μαζί, το ξέρω.  Επάνω είναι πολλοί φίλοι μας άλλωστε και σε περιμένουν εκεί… Στων αγγέλων τα μπουζούκια». 
Η Βάνα Μπάρμπα, σε παλιότερη συνέντευξή της είχε αναφερθεί στην αδερφή της λέγοντας χαρακτηριστικά για τη σχέση τους:

«Κατά βάθος και οι δύο πήραμε στη ζωή μας αυτό που θέλαμε και επιθυμούσαμε πολύ: εγώ την καριέρα και η αδελφή μου την οικογένεια. Αγαπώ τη Σούλα γιατί είχε πάντα έναν υπέροχο τρόπο να διαχειρίζεται τη διασημότητά μου. Το να μπαίνεις στην τράπεζα ή να κυκλοφορείς στην πλατεία στα Γιάννενα και να σε ρωτούν για το εξώφυλλο της αδελφής σου ή για κάτι που είπε ή έκανε, κατά τα ψέματα, δεν είναι και το ευκολότερο πράγμα στον κόσμο» είχε πει η Βάνα Μπάρμπα παλιότερα.

Η Σούλα Μπάρμπα αφήνει πίσω της μία πολύ δεμένη οικογένεια και τρεις κόρες που έχουν πολύ καλή σχέση με τη Βάνα Μπάρμπα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: