Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Έκλεισε και το WEB της ΕΡΤ

Σταμάτησε να αναμεταδίδει και το WEB TV της ΕΡΤ. Με το που άκουσαν αυτό οι δημοσιογράφοι σηκώθηκαν και έφυγαν από το στούντιο λέγοντας "αυτό ήταν... πάμε να φύγουμε".

Δεν υπάρχουν σχόλια: