Με μεγάλη επιτυχία διοργανώθηκε , στο ΓΝΙ «Γ. Χατζηκώστα» η ημερίδα της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας με θέμα «Η Διά βίου εκπαίδευση στο Νοσοκομείο», την οποία παρακολούθησε όλο το προσωπικό του Νοσοκομείου, καθώς και οι Διευθύνσεις των Νοσηλευτικών Υπηρεσιών και προσωπικό από τα Νοσοκομεία Άρτας και Φιλιατών.Σκοπός της ημερίδας ήταν η ανάδειξη με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο της πραγματικότητας ότι η επιμόρφωση και η δια βίου εκπαίδευση του προσωπικού αποτελεί τη μόνη διαδικασία επικαιροποίησης της επιστημονικής γνώσης, η οποία παρέχει αυξημένη παραγωγικότητα, καθώς και ποιοτική και ασφαλή περίθαλψη στον ασθενή.Το νοσηλευτικό προσωπικό μέσω της διά βίου εκπαίδευσης και με τη συμμετοχή του σε ολοκληρωμένα εκπαιδευτικά προγράμματα αναπτύσσει νέες δεξιότητες, αποκτά σύγχρονες γνώσεις και έτσι διασφαλίζεται η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Ταυτόχρονα, με την αμέριστη συμβολή τους, οι Μαίες και οι Επισκέπτες Υγείας στηρίζουν τις δράσεις υγείας που υλοποιούνται στο Νοσοκομείο, στα Κέντρα Υγείας και στα Σχολεία του Νομού μας ολοκληρώνοντας τον επαγγελματικό ρόλο τους και υπηρετώντας δράσεις πρόληψης και ενημέρωσης σε θέματα Δημόσιας Υγείας.Η επιμόρφωση και η συμπληρωματική εκπαίδευση του προσωπικού αποτελούν διαρκή προτεραιότητα για τη Διοίκηση του Νοσοκομείου ΓΝΙ «Γ. Χατζηκώστα», στηρίζοντας έμπρακτα τη συνεχιζόμενη εκπαίδευση Ιατρών και Νοσηλευτών, συνεχίζοντας με αμείωτο ενδιαφέρον τη λειτουργία του Προγράμματος Παθολογικής Νοσηλευτικής Ειδικότητας, αξιοποιώντας τα Προγράμματα Ανταλλαγής Εργαζομένων Ευρωπαϊκών Νοσοκομείων και συμμετέχοντας σε Τοπικές και Εθνικές Δράσεις Κατάρτισης και Δια Βίου Εκπαίδευσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου