Mετά τις πληροφορίες περί κλεισίματος της ΕΡΤ, η εταιρία που διαχειρίζεται τα τηλεοπτικά δικαίωματα του πρωταθλήματος μπάσκετ, ξεκίνησε επαφές με δύο τηλεοπτικούς σταθμούς, προκειμένου οι Έλληνες τηλεθεατές να μπορέσουν να δουν τους συναρπαστικούς αγώνες! Ή έστω τον ένα εναπομείναντα αγώνα, αν και εφόσον ο Παναθηναϊκός είναι ο νικητής και κάνει το 3-0. Τα δύο αυτά κανάλια είναι η NOVA και ο ΑΝΤΕΝΝΑ. Σύντομα θα έχουμε λεπτομέρειες για την απόφαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου