Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Μετά το κλείσιμο της ΕΡΤ ποιό κανάλι θα μεταδώσει τους τελικούς της Α1 στο μπάσκετ;

Mετά τις πληροφορίες περί κλεισίματος της ΕΡΤ, η εταιρία που διαχειρίζεται τα τηλεοπτικά δικαίωματα του πρωταθλήματος μπάσκετ, ξεκίνησε επαφές με δύο τηλεοπτικούς σταθμούς, προκειμένου οι Έλληνες τηλεθεατές να μπορέσουν να δουν τους συναρπαστικούς αγώνες! Ή έστω τον ένα εναπομείναντα αγώνα, αν και εφόσον ο Παναθηναϊκός είναι ο νικητής και κάνει το 3-0. Τα δύο αυτά κανάλια είναι η NOVA και ο ΑΝΤΕΝΝΑ. Σύντομα θα έχουμε λεπτομέρειες για την απόφαση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: