Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

Σπάνια εξομολόγηση 28χρονης: "Συγχωρώ τον μπαμπά μου για τον φόνο της μαμάς μου"

Ποικίλα συναισθήματα προκαλεί η σπάνια εξομολόγηση μιας 28χρονης κοπέλας, που όπως λέει έχει έχεις συγχωρήσει τον πατέρα της για τον φόνο της μητέρας της και θέλει να βγει από τη φυλακή. Το 2008 ο κ. Edwards από το Μπρίστολ έπνιξε την σύζυγο του με την ζώνη από την ρόμπα της, ενώ η 28χρονη σήμερα Ρουθ και η 25χρονη αδερφή της έλειπαν από το σπίτι. Σήμερα, για πρώτη φορά η Ρουθ σπάει την σιωπή της και αποκαλύπτει πως είναι δυνατόν να έχει συγχωρήσει τον πατέρα της, κύριο ένοχο για την απώλεια της μητέρα της.

«Πολλοί άνθρωποι δεν θα μπορούν να καταλάβουν πως μπορέσαμε να συγχωρέσουμε τον πατέρα μας. Αλλά ποτέ δεν τον κατηγόρησα για το θάνατο της μαμάς γιατί δεν έφταιγε εκείνος. Για μένα είναι δύο διαφορετικά άτομα: το άτομο που σκότωσε τη μαμά μου δεν είναι ο μπαμπάς μου. Είναι κάποιος άλλος, που δεν είχε έλεγχο των πράξεών του. Ο πατέρας μου είναι ένας ευγενικός άνθρωπος και πρέπει να πιέστηκε πολύ για να κάνει κάτι τόσο φρικτό. Έχασε τον έλεγχο, βγήκε εκτός εαυτού. Έτσι τον διαχωρίζω από εκείνον που σκότωσε τη μητέρα μου. Οι γονείς ήταν ένα ζευγάρι που δεν μπορούσε να χωρίσει, αλλά δεν έπρεπε να ζει μαζί. Είχαν μία έντονη και καταστροφική σχέση που έβαζε προς τα έξω το χειρότερο εαυτό και του ενός και του άλλου», λέει και εξηγεί ότι είχαν προσπαθεί να μείνουν χώρια, για έξι μήνες, για ένα χρόνο και μετά επέστρεφαν ο ένας στον άλλον.

Για την ακρίβεια, η γυναίκα ήταν αυτή που έφευγε και επέστρεφε, ενώ η οικονομική κατάσταση του ζευγαριού, επιδείνωνε τα πράγματα. Το φονικό έγινε λίγες μέρες μετά τα Χριστούγεννα, όταν η σύζυγος χλεύαζε τον άντρα της και του μιλούσε για τον εραστή της. Εκείνος τυφλώθηκε από την ζήλια και την έπνιξε.

«Νιώθω πως η ζωή μου τα είχε προσφέρει όλα. Αυτό με κάνει να νιώθω πως το έγκλημά μου είναι χειρότερο από όλα τα άλλα. Όταν σκοτώνεις τον άνθρωπο που αγαπάς η θλίψη είναι διπλή: θρηνείς για την απώλεια και θρηνείς για το γεγονός πως εσύ προκάλεσες την απώλεια αυτή», είχε πει στην απολογία του ο 51χρονος, ο οποίος μετά την πράξη του κάλεσε ο ίδιος τις αρχές για να παραδοθεί.

Όταν ενημερώθηκα για τον φόνο από τις αρχές νόμιζα ότι έχει γίνει λάθος, ενώ όταν έβλεπα την μητέρα μου στο κρεβάτι της εντατικής δεν ήξερα πώς να αντιδράσω, λέει η κοπέλα.

Σήμερα, οι δύο αδελφές θέλουν να αφεθεί ελεύθερος ο πατέρας τους, ο οποίος έχει πονέσει πολύ, και για αυτό έστειλαν και γράμμα στο δικαστήριο.







Πηγή: star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: