Μέσα στον Ιούνιο θα παραδοθεί πλήρες και στους δυο κλάδους το έργο ανακατασκευής της εισόδου της πόλης και θα δοθεί τέλος στην ταλαιπωρία οδηγών και επιχειρήσεων κατά μήκος της εθνικής οδού, από τον κόμβο Ανατολής μέχρι τον κόμβο Εγνατίας, μια απόσταση 3 χιλιομέτρων.Οι εργασίες από την ανάδοχο εταιρεία «ΚΑΣΤΩΡ» έχουν φτάσει στο τελικό στάδιο και σύμφωνα με τον προϊστάμενο του αρμοδίου τμήματος της Διεύθυνσης Συγκοινωνιακών Έργων της Περιφέρειας Δημήτρη Αναγνώστου, απομένει η ασφαλτόστρωση στο μισό του κλάδου με κατεύθυνση προς την πόλη και άλλες εκκρεμότητες με πεζοδρόμια, φωτισμό και διαγραμμίσεις.Η εκτίμηση είναι για την απόδοση στην κυκλοφορία και των δυο κλάδων μέχρι τα μέσα Ιουνίου, λίγες εβδομάδες δηλαδή, μετά την λήξη της παράτασης που είχε δοθεί τον περασμένο Δεκέμβριο μέχρι 31 Μαΐου 2013 και ήταν η πρώτη και τελευταία στο έργο.
Ο ένας κλάδος είχε δοθεί στην κυκλοφορία το περασμένο καλοκαίρι και «εξυπηρετεί» την αυξημένη κυκλοφορία με την ανάλογη ταλαιπωρία των οδηγών, αλλά και των πολλών επιχειρήσεων.Η πεντάμηνη παράταση για την ολοκλήρωση του έργου «Βελτίωση του τμήματος κόμβος Ανατολής – Α/Κ με Εγνατία οδό της Ε.Ο. Ιωαννίνων – Άρτας», είχε δοθεί τον Δεκέμβριο, κατόπιν αιτήματος της αναδόχου, για να ολοκληρωθεί η μεταφορά – μετακίνηση των δικτύων του ΟΤΕ και της ΔΕΗ, να παραδοθούν ελεύθερες από τους ιδιοκτήτες οι απαλλοτριωμένες εκτάσεις, να κατασκευαστεί επιπλέον ένας κόμβος στην χ.θ. 0+450 μ. και να αντιμετωπιστούν προβλήματα στην εφαρμογή των μελετών στην περιοχή Πανηπειρωτικού Αθλητικού Κέντρου και ΤΕΙ.Το έργο με προϋπολογισμό δημοπράτησης 13,7 εκ. ευρώ περίπου (με αναθεώρηση και Φ.Π.Α.). είναι από τα σημαντικότερα του ΕΣΠΑ (ΠΕΠ Ηπείρου) και για να ανατεθεί και υλοποιηθεί χρειάστηκε να δημοπρατηθεί δυο φορές, αφού στον πρώτο διαγωνισμό δεν κατατέθηκε κάποια προσφορά. Στον δεύτερο διαγωνισμό «χτυπήθηκε» από τις εταιρείες που μετείχαν και ανάδοχος με ποσοστό έκπτωσης 46% αναδείχτηκε η «ΚΑΣΤΩΡ Α.Ε». Η σύμβαση ήταν για 7.668.000 ευρώ περίπου και δεν προβλέπεται σημαντική υπέρβαση.Η ανακατασκευή αυτού του τμήματος στην εθνική οδό Ιωαννίνων-Αθηνών ήταν αναγκαία και για ταχύτερη κυκλοφορία και για ασφάλεια, αφού δεν υπήρχε διαχωριστική νησίδα και δυο λωρίδες ανά κατεύθυνση.Στο μεγαλύτερο μήκος του, το πλάτος του ανακατασκευασμένου δρόμου είναι 33 μέτρα (κυμαίνεται από 31-35 μέτρα), ανάλογα με τις διαθέσιμες απαλλοτριωμένες εκτάσεις, έχει δυο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με νησίδα πρασίνου, πεζοδρόμια, φωτισμό σύνδεση με τις παρόδιες ιδιοκτησίες και επιχειρήσεις και η λωρίδα επιβράδυνσης θα έχει και ρόλο ποδηλατοδρόμου.Στον κόμβο Ανατολής (Πανηπειρωτικό) θα επαναλειτουργήσουν τα φανάρια, αφού δεν αλλάζει κάτι και στον άλλο κόμβο, θα επανέλθει ως είχε η σύνδεση με την Εγνατία.
ΝΕΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου