Τρίτη 28 Μαρτίου 2017

Συγνώμη του Αλβανού Άντι Λίλα για τις απαξιωτικές δηλώσεις κατά του Χριστιανισμού

Συγνώμη για τα απαξιωτικά σχόλια που έκανε για τον Χριστιανισμό σε διάλογό του με ιμάμη ζήτησε μέσω Facebook ο Αλβανός διεθνής, Άντι Λίλα.Συγκεκριμένα, ο ποδοσφαιριστής του ΠΑΣ Γιάννινα ζητά συγγνώμη από όποιον νιώθει προσβεβλημένος και χαρακτήρισε τις πράξεις του "απρεπείς, απερίσκεπτες και ηλίθιες". Μετά τον σάλο που ξέσπασε, ζήτησε από όλους να αφήσουν πίσω τους το συμβάν, καθώς θεωρεί , όπως έγραψε "την Ελλάδα σπίτι του".


"Μερικοί μπορεί να έχετε δει ένα δημοσιευμένο στο Internet βίντεο πριν από λίγες ημέρες, το οποίο έδειχνε εμένα να κάνω κάποιες απερίσκεπτες αναφορές σχετικά με έναν ιερέα. Θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη από όποιον έχει προσβληθεί, ειδικά από τον ιερέα. Είναι τζέντλεμαν με τον ΠΑΣ Γιάννινα στην καρδιά του και δεν του άξιζε να αστειευτώ μαζί του. Οι αναφορές μου ήταν απρεπείς κι εξαιρετικά ευαίσθητες.

Δεν προσπαθώ να υπερασπιστώ τις πράξεις μου, αλλά οι αναφορές μου ήταν ιδιωτικές και δεν είχα πρόθεση να προσβάλλω κανέναν. Τώρα, αντιλαμβάνομαι ότι οι αναφορές μου ήταν απερίσκεπτες και ηλίθιες. Η συμπεριφορά μου ήταν ακατάλληλη, ανώριμη και ελλιπής ως προς το σεβασμό που αξίζει ο ΠΑΣ Γιάννινα. Αυτό αποπροσανατολίζει από τους στόχους μας να βγούμε στην Ευρώπη αυτή τη σεζόν.

Από την πρώτη ημέρα που ήρθα στην Ελλάδα, έλαβα αγάπη και στοργή από τον κόσμο στην Ελλάδα. Η γυναίκα μου και ο γιος μου θεωρούν την Ελλάδα σπίτι μας και ζητώ συγγνώμη από όποιον προσεβλήθη από τις πράξεις μου.

Ξανά, λυπάμαι για τις πράξεις μου και ελπίζω ότι μπορούμε να αφήσουμε αυτό το θέμα πίσω μας. Περιμένω να γυρίσω στην Ελλάδα μετά τις υποχρεώσεις με τις εθνικές ομάδες", αναφέρει ο Άντι Λίλα στην ανάρτησή του στο Facebook.

Δεν υπάρχουν σχόλια: