Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

Αγωνία για την υγεία του Στάθη Ψάλτη


Έντονη αγωνία επικρατεί για την υγεία του δημοφιλούς ηθοποιού Στάθη Ψάλτη. Ο κ. Ψάλτης έχει να κάνει δημόσια εμφάνιση αρκετό καιρό με αποτέλεσμα να πληθαίνουν οι φήμες και οι πληροφορίες ότι κάτι συμβαίνει με την υγεία του.Σύμφωνα με την Espresso, όλα ξεκίνησαν στις αρχές του περασμένου Φεβρουαρίου όταν ο ηθοποιός βρισκόταν στην Πτολεμαΐδα για να παίξει μαζί με άλλους πρωταγωνιστές στην επιθεώρηση «Όλοι μαζί... τη φάγαμε». Εκεί αισθάνθηκε αδιαθεσία και επισκέφθηκε το τοπικό νοσοκομείο.


«Έτρεχε αίμα από τη μύτη του και τον πήγαμε στο νοσοκομείο» λέει πηγή από το θίασο και προσθέτει: «Οι γιατροί του συνέστησαν να σταματήσει την περιοδεία και να ασχοληθεί σοβαρά με την αντιμετώπιση ενός προβλήματος που του διέγνωσαν», σύμφωνα με την εφημερίδα.

Ο ηθοποιός πριν μερικά χρόνια υπέστη εγκεφαλικό επεισόδιο με αποτέλεσμα να παραλύσει η δεξιά πλευρά του σώματός του. Ο ίδιος είχε δηλώσει τότε: «Δεν έδωσα δικαίωμα σε κανέναν, δεν ήθελα να το μάθει κανείς και αυτό έμεινε μεταξύ εμένα, της γυναίκας μου και του περιβάλλοντός μου. Κανείς δεν έμαθε τίποτα και ούτε επρόκειτο να το μάθει. Ο μόνος που το έμαθε –δεν ξέρω από πού- ήταν ο Λάκης Λαζόπουλος, ο οποίος βρήκε σε ποια κλινική ήμουν και μου έστειλε μια όμορφη ανθοδέσμη με όμορφα λόγια. Ή είναι να σου έρθει ή να μην σου έρθει. Έτυχε, πέρασε, είμαι καλά. Κατάλαβα πόση αξία έχει η ζωή και πόσο μάταια είναι όλα!»

Πηγή: Espresso

Δεν υπάρχουν σχόλια: