Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2017

400 άτομα ήταν έτοιμα να κάνουν τον αλβανικό αετό λέει ένας από τους «7» του Μεσολογγίου


Αίσθηση προκαλεί ο ισχυρισμός ενός από τους επτά νεοσύλλεκτους που φωτογραφήθηκαν να κάνουν τον αλβανικό αετό στο κέντρο εκπαίδευσης Μεσολογγίου ότι παρόμοια κίνηση ήταν έτοιμοι να κάνουν άλλα 400 άτομα. «Ποιοι επτά, εδώ ήμασταν έτοιμοι να το κάνουμε 400 άτομα» δήλωσε χαρακτηριστικά ο ένας από τους επτά νεοσύλλεκτους που μίλησε στον τηλεοπτικό σταθμό Star.Ο ίδιος υποστήριξε ότι η φωτογραφία ανέβηκε στα social media χωρίς να το γνωρίζει ο ίδιος και οι υπόλοιποι έξι.Ωστόσο χαρακτηρίζει λάθος την κίνηση του, αν και συμπληρώνει ότι για τον ίδιο προδοσία θα ήταν αν έβαζε την αλβανική σημαία.


«Έχω μετανιώσει πιο πολύ για τους δικούς μου» δήλωσε ο νεοσύλλεκτος στον οποίο έχει επιβληθεί φυλακή 60 ημερών.Ο ίδιος δηλώνει επίσης υπερήφανος που είναι Αλβανός αλλά και περήφανος που έκανε τη θητεία του στην Ελλάδα. «Άσχετα που έχω γεννηθεί στην Ελλάδα και που με έχει μεγαλώσει η Ελλάδα, είμαι υπερήφανος που είμαι Αλβανός αλλά και περήφανος που έκανα τη θητεία μου εδώ πέρα».

Ο υπουργός Άμυνας Πάνος Καμμένος αναφερόμενος στο περιστατικό είχε μιλήσει για ένα ευρύτερο σχέδιο αναβίωσης του αλβανικού εθνικισμού, που εκφράστηκε πρόσφατα και με πρόσφατες δηλώσεις του πρωθυπουργού της Αλβανίας Έντι Ράμα, για τους Τσάμηδες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: