Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2017

Αναστασία Κορινθίου: Η νεράιδα της Ρόδου… νεράιδα πια όλης της Ελλάδας μέσα από τα βιβλία της.

Ένα χρόνο πριν η Αναστασία Κορινθίου μετακόμισε μόνιμα στην Αθήνα με τα τρία της παιδιά και σήμερα είναι η ζωντανή απόδειξη πως αν πιστεύεις στα θαύματα τότε αυτά σου φανερώνονται!Στην Ελλάδα της κρίσης και μέσα σε διάστημα δώδεκα μηνών, η πάντα αισιόδοξη και χαμογελαστή Αναστασία, κατάφερε το ακατόρθωτο.Δύο βιβλία της, τα ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΕΝΟΣ AΓΓΕΛΟΥ και ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΠΟ ΠΕΤΡΑ κατέκτησαν την πρωτιά στα best sellers με 100000 και 55000 πωλήσεις αντίστοιχα, η συνεργασία του εκδοτικού της οίκου ΝΙΚΗ (Εμπειρία) με εφημερίδα ευρείας κυκλοφορίας «έφερε» το ΟΜΕΡΤΑ της, κοντά σε τουλάχιστον 15000  βιβλιόφιλους, ενώ η τηλεοπτική της εκπομπή και παρουσία της, απασχόλησε θετικά συναδέλφους της από μεγάλα κανάλια!


Η Αναστασία μέσα στο 2016 παρουσίασε το βιβλίο της  ΦΛΟΓΕΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ, που κυκλοφόρησε υπό την αιγίδα τoυ Ομίλου για την unesco Νήσων και Πειραιώς (το πρώτο βιβλίο στην Ελλάδα που του γίνεται τέτοια τιμητική διάκριση), συμμετείχε σε μεγάλη αποστολή στην Οδησσό σαν εκπρόσωπος πολιτισμού της χώρας μας, ανέδειξε νέα ταλέντα – και όχι μόνο- στην συγγραφή, μέσα από την θέση της στον εκδοτικό όμιλο ΝΙΚΗ, ανακοίνωσε την συνεργασία της με την γνωστή ηθοποιό και ξαδέρφη της Μαρία Κορινθίου και πρόσφατα μας αιφνιδίασε ευχάριστα με το πρωτότυπο project για τις γιορτές που είχε τον γενικό τίτλο ΓΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΄ΒΑΛΕΣ ΧΡΙΣΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ σε μια κοινή συγγραφική εμφάνιση με την πρωτότοκη κόρη της Αγγελική – Λυριάνα.

Δικαίως λοιπόν, η Αναστασία Κορινθίου υποδέχθηκε το 2017 με μια σημαντική διάκριση για αυτήν από την Unesco, για την  προσφορά της στον πολιτισμό μέσα από τα βιβλία της .

Στο ξενοδοχείο Hilton βραβεύτηκε την Κυριακή 8 Ιανουαρίου από τον κύριο Μαρωνίτη του ομίλου της Unesco Πειραιώς και Νήσων, σε μια φορτισμένη συγκινησιακά ατμόσφαιρα!

Στον λόγο της αναφέρθηκε στο πόσο σημαντικό είναι να «θυμόμαστε να αγαπάμε», στην Ρόδο αλλά και στις νέες ευκαιρίες που της χάρισε η πρωτεύουσα της καρδιάς της, όπως χαρακτηριστικά περιέγραψε την Αθήνα.

Φίλοι και αγαπημένα της πρόσωπα μοιράστηκαν την πολύ ιδιαίτερη αυτή στιγμή της, που όπως μας εξομολογήθηκε, για εκείνην είναι ουσιαστικά και η δικαίωση ενός αγώνα που έδωσε σε πολύ «προσωπικό επίπεδο και δεν ήταν πάντα εύκολος».

Χαρακτηριστικά ανέφερε:
«Το πιο σημαντικό για μένα είναι η αγάπη των παιδιών μου, το χαμόγελο της μάνας μου, τα ξαδέρφια μου που ανταμώσαμε μετά από χρόνια και έγιναν οικογένεια, οι φίλοι καρδιάς που είναι κοντά μου, οι αναγνώστες και οι συνεργάτες μου. Αυτοί είναι το μεγαλύτερο βραβείο για μένα. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την Ρόδο μου αλλά θα λέω πάντα ένα τεράστιο «ευχαριστώ» στη Αθήνα μου, που έγινε τόσο γρήγορα μια αγκαλιά για εμένα. Υπόσχομαι να μείνω… εγώ, υπόσχομαι να φοράω πάντα το δαχτυλίδι του Πανορμίτη Στρατηγού στο χέρι μου, υπόσχομαι να μην ξεχνάω πως η αγάπη είναι ευλογία. Πως οι πιο όμορφοι άνθρωποι είναι αυτοί που έχουν πέσει για να σηκωθούν Ευχαριστώ. Χωρίς εσάς τίποτα.»

Πηγή: http://kissmygrass.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: