Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

“Λύγισε” η Έλενα Ακρίτα για την υπόθεση Γιακουμάκη: “Ακόμη μένουν κλειστά τα στόματα”


Συνοδευόμενη από τον σύζυγό της Γιώργο Κυρίτση και παρά το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει, η Έλενα Ακρίτα βρέθηκε το πρωί της Δευτέρας στα Γιάννενα για να καταθέσει στη δίκη του Βαγγέλη Γιακουμάκη. Η γνωστή δημοσιογράφος, συγγραφέας και σεναριογράφος είχε ενημερώσει εδώ και μέρες για την πρόθεσή της να βρεθεί στο Τριμελές Εφετείο Πλημμελειοδικών Ιωαννίνων και να καταθέσει για την πολύκροτη υπόθεση.


“Όπως ίσως είναι γνωστό και με βάση αυτά που κατέθεσα στη ΓΑΔΑ υπέπεσαν φρικαλέα πράγματα στην αντίληψή μου για την περίπτωση του Βαγγέλη Γιακουμάκη. Ως οφείλω ως δημοσιογράφος και με όλη μου την ευαισθησία ως μητέρα, όφειλα να διασταυρώσω και αργότερα να δημοσιοποιήσω την έρευνά μου. Η άποψή μου η προσωπική είναι ότι κάποτε πρέπει να σταματήσουν δυο πράγματα στην Ελλάδα...”, είπε και “λύγισε” στην κάμερα της εκπομπής Tatiana Live, αναφέροντας πως το παιδί της είναι στην ίδια ηλικία με τον Βαγγέλη και γι' αυτό νιώθει και η ίδια τον φοιτητή σαν δικό της παιδί κατά κάποιο τρόπο.

Και συνέχισε: “Το πρώτο που πρέπει να γίνει είναι να δουλέψουμε όλοι για αυτόν το σχολικό εκφοβισμό, την κακοποίηση, αυτόν που χτυπά ως πιο δυνατός τον αδύναμο και για τη σιωπή όταν ο Βαγγέλης έλεγε “μου κάνουν πλάκα” γιατί φοβόταν... και το δεύτερο είναι η στάση του κάθε βουλευτή που τον ενδιαφέρει μόνο η ρουσφετολογία, το ρουσφέτι, οι κομματάρχες, ο νομός του και όλα αυτά με τη ρομφαία της ασυλίας. Πως ό,τι και να κάνω εγώ θα απειλώ τους άλλους με τη δικαιοσύνη”

Και κατέληξε: ¨”Κάποια στιγμή πρέπει όλοι να λογοδοτήσουμε. Τα στόματα είναι ακόμη κλειστά”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: