Κυριακή 28 Αυγούστου 2016

Αποκάλυψη-«βόμβα» από Πρώτο Θέμα: Δεν βρίσκουν αποτυπώματα του Λυκουρέζου στο τιμόνι

Μία αποκάλυψη-«βόμβα» κάνει σήμερα η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» καθώς φέρνει στη δημοσιότητα το πόρισμα των Εγκληματολογικών Εργαστηρίων της Αστυνομίας. Συγκεκριμένα δύο ημέρες μετά την τραγωδία της Αίγινας κι ενώ το Duende που σκόρπισε το θάνατο ήταν εκτεθειμένο στο λιμάνι του νησιού, κλιμάκιο της Διεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών της Ασφάλειας Αττικής μετέβη στο σκάφος και ερεύνησε για δακτυλικά αποτυπώματα στο τιμόνι και τα χειριστήρια. 



Σύμφωνα με το έγγραφο δεν βρέθηκαν δαχτυλικά αποτυπώματα του Θρασύβουλου Λυκουρέζου στο τιμόνι του Duende, παρά μόνο ένα παλαμικό στα χειριστήρια των μηχανών.

Την ίδια ώρα τα αδέρφια του καπετάνιου της λάντζας “Αντωνία” προτίθενται, όπως επισημαίνει στο ΘΕΜΑ η συνήγορος τους  Τατιάνα Τσιρακοπούλου “Να διορίσουμε τεχνικό σύμβουλο ενώπιον της ανακρίτριας”.

Κατά τα λοιπά, μία ακόμα μαρτυρία ενός εκ των τραυματιών της Αίγινας ρίχνει περισσότερο φως σε όσα συνέβησαν: «Έτσι όπως τον έψαχνα, ρίχνω μια πολύ γρήγορη μάτια και βλέπω έναν άνδρα και μια γυναίκα. Οχι ηλικιωμένους. Επειδή όμως έψαχνα τον αδελφό μου και επειδή ποτέ δεν πίστεψα ότι θα μας παρατήσει και θα γίνει όλο αυτό που γίνεται τώρα -να ψάχνουμε να βρούμε ποιοι ήταν πάνω-, δεν έδωσα σημασία στα χαρακτηριστικά τους και συνέχιζα να ψάχνω τον αδελφό μου, ο οποίος βγήκε στην επιφάνεια περίπου μετά από ένα λεπτό. Εκεί εγώ ησύχασα, του είπα ότι όλα είναι καλά και να πάει κοντά στο φίλο μου. Εμένα μου είχαν βγει οι ώμοι, δεν μπορούσα να κολυμπήσω με τα χέρια». 

Δεν υπάρχουν σχόλια: