Τρίτη 19 Ιουλίου 2016

Ηλεία: Κορυφώνεται το θρίλερ της εξαφάνισης πατέρα και κόρης - Έλυσε τη σιωπή της η μητέρα της κοπέλας

Στο κόκκινο η αγωνία για τον πατέρα και την κόρη που βλέπετε στη φωτογραφία. Τι δηλώνει μπροστά στις κάμερες η μητέρα και σύζυγος των αγνοουμένων και τι ανέφερε στους αστυνομικούς. Σε θρίλερ εξελίσσεται η εξαφάνιση πατέρα και κόρης που παραθέριζαν μαζί με τη μητέρα της οικογένειας στην Αγ. Μαρίνα Δουνεΐκων. Τα ίχνη τους έχουν χαθεί από το απόγευμα του περασμένου Σαββάτου και παρά τις εκτεταμένες έρευνες που έχουν γίνει δεν έχει εντοπιστεί το παραμικρό ίχνος τους. Ο 68χρονος Κωνσταντίνος Λοϊζίδης και η 44χρονη κόρη του Ελένη έφυγαν με το αυτοκίνητό τους μετά τον εσπερινό στην εκκλησία της Αγίας Μαρίνας Δουνεΐκων και έκτοτε αγνοείται η τύχη τους. Η σύζυγός και μητέρα Αγγελική Λοϊζίδου απευθύνει έκκληση σε όποιον μπορεί να γνωρίζει κάτι να βοηθήσει δίνοντας πληροφορίες σχετικά με το που μπορεί να βρίσκονται ο σύζυγός και η κόρη της. Η κα Λοϊζίδου ανέφερε πως η οικογένεια κατέλυσε στις 2 Ιουλίου σε ενοικιαζόμενα δωμάτια κοντά στην παραλία Αγίας Μαρίνας Δουνεΐκων.

Είναι η πρώτη φορά που έρχονται στην περιοχή και πλην του αδερφού της που μένει στην Πάτρα, δεν έχει κάποιο συγγενικό πρόσωπο στην Ηλεία όπως εξήγησε. «Ήταν να φύγουμε την Κυριακή. Από την Παρασκευή ο σύζυγός μου γέμισε το ρεζερβουάρ με καύσιμα και εγώ συγκέντρωνα τα πράγματά μας σιγά – σιγά. Η κόρη μου θέλησε να πάει στην εκκλησία στην Αγ. Μαρίνα το απόγευμα του Σαββάτου στον εσπερινό. Έφυγαν περίπου στις 7 μαζί με ένα ζευγάρι που μένει δίπλα μας. Όταν ήταν να φύγουν, τους είπε η γυναίκα να φύγουν μαζί και ο άντρας μου είπε «όχι θα φύγουμε μόνοι μας». Πήρε την κόρη μας στο αυτοκίνητο και έφυγαν προς το χωριό και από τότε χάθηκαν τα ίχνη τους. Ήταν εννέα το βράδυ. Δεν έχουν κινητό τηλέφωνο μαζί τους. Ανησύχησα και κάλεσα τον αδερφό και τη νύφη μου. Έχουμε ψάξει όλη την Αμαλιάδα, στο φράγμα Πηνειού, στα νοσοκομεία Πύργου και Αμαλιάδας, πήραμε τηλέφωνο στα νοσοκομεία της Πάτρας, δεν βρήκαμε τίποτα»…

«Εγώ υποψιάζομαι κάτι κακό να έχει γίνει. Δεν πήγαν μόνοι τους στο σπίτι μας στην Αθήνα. Πήγε η Τροχαία από το Ίλιον και δεν βρήκαν τίποτα. Ενημερώσαμε εδώ την Αστυνομία. Είπα μήπως πήγαν σε κάποιο μοναστήρι… δεν είχαν λεφτά πάνω τους και σκέφτηκα μήπως έκαναν κάτι τέτοιο. Δεν το συνηθίζουν αλλά τι να σκεφτώ. Δεν έχουμε συγγενείς στην Πελοπόννησο να πάνε κάπου αλλού…». Η κα Αγγελική ανέφερε πως δεν υπήρχε κάτι κακό στο κλίμα των διακοπών. Ήταν όλοι ευχαριστημένοι από το πως περνούσαν και ήταν έτοιμοι να φύγουν. «Έφυγαν και δεν γύρισαν… Η κόρη μου έπρεπε να πάρει τα φάρμακά της, υπάρχει ανάγκη… Δεν ξέρω που έχουν πάει» μονολογούσε. «Ανησυχώ, το ξέρουν ότι ανησυχώ… δεν με πήραν τηλέφωνο»…

Ο πατέρας έχει ύψος 1.75μ. κανονική σωματική διάπλαση, γκρίζα κοντά μαλλιά, καστανά μάτια και φορούσε κοντό καφέ παντελόνι, μπλε μπλουζάκι με άσπρες ζωγραφιές και μαύρα παπούτσια. Η κόρη έχε ύψος 1.70μ. κανονική σωματική διάπλαση, ξανθά μαλλιά, καστανά μάτια και φορούσε ολόσωμη μαύρη φόρμα με καφέ πέδιλα. Το πρωί έφτασαν στην περιοχή δυνάμεις της 6ης ΕΜΑΚ καθώς και του Ερυθρού Σταυρού από την Πάτρα και την Ηλεία, για να "χτενίσουν" την περιοχή, αναζητώντας τον πατέρα και την κόρη...