Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

Συγκλονίζει το ξέσπασμα της μητέρας του 30χρονου "δράκου": Ο γιος μου είναι άρρωστος – Ζητάω συγγνώμη από τα θύματα


Φωνή σπασμένη. Συγκλονισμένη από το προσωπικό δράμα που ζει. Μια γυναίκα που ο κόσμος της γκρεμίστηκε από τη μια στιγμή στην άλλη, από τη στιγμή που έμαθε ότι ο 30χρονος γιος της συνελήφθη κατηγορούμενος πως είχε επιτεθεί σε έξι γυναίκες με σκοπό να τις βιάσει.Η μητέρα του επωνομαζόμενου "δράκου του Αμαρουσίου", του νεαρού άνδρα που είχε έστηνε καρτέρι κυρίως σε υπόγειες διαβάσεις και περίμενε τα θύματά του, "σπάει" μιλώντας στην εκπομπή του Epsilon "Αποκαλυπτικά". Ζητά επανειλημμένα συγγνώμη από τις γυναίκες που έζησαν τον τρόμο και από τις οικογένειές τους. Το παιδί μου είναι άρρωστο λέει και προσθέτει πως δεν έχει καμία πρόθεση να δικαιολογήσει τις πράξεις του.«Θα ήθελα να ζητήσω χίλια συγγνώμη από τις γυναίκες, από τις οικογένειές τους, για τον πόνο που τους προκάλεσε το παιδί μου. Το παιδί μου δεν είναι δράκος όπως τον λένε. Είχε τώρα τελευταία μια σχέση, ένα χρόνο, ενάμιση, ερωτεύτηκε παράφορα μια κοπέλα. Και τον εγκατέλειψε... Της έδινε όλο ευκαιρίες και τελικά ήταν η χαριστική βολή. Χώρισε κι έφυγε. Και στις κοπέλες φαίνεται έβλεπε αυτήν» λέει η γυναίκα.


Όπως είπε, δεν τον έχει δει παρά μια φορά στα κρατητήρια και ήταν σαν χαμένος, σαν να μην ήξερε που βρισκόταν. «Σε εμένα δεν είπε τίποτα. Δεν ήταν αυτό το παιδί μου». Ο 30χρονος είναι ύποπτος και για τη δολοφονία της 69χρονος Ελευθερίας Αγραφιώτου, που βρέθηκε νεκρή σε υπόγειο γκαράζ γνωστού σούπερ μάρκετ, στην περιοχή όπου δρούσε ο "δράκος". Μάλιστα, το πρωί του Σαββάτου (28.05.2016) οι αστυνομικοί τον οδήγησαν στον τόπο του εγκλήματος για αυτοψία και για να δουν πως θα αντιδράσει. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 30χρονος φάνηκε να μην γνωρίζει το χώρο.

«Δεν είναι το παιδί μου δολοφόνος. Δεν μπορούσε να σκοτώσει ούτε μυρμηγκάκι» λέει η μητέρα του και εύχεται να μη ζήσει κανείς το δικό της δράμα. «Ούτε στον χειρότερο εχθρό μου δεν θέλω να συμβεί αυτό που μου έτυχε εμένα. Έχω χάσει τα λόγια μου, δεν ξέρω τι να πω. Χίλια συγγνώμη, Ζητάω χίλιες φορές συγγνώμη, χίλιες φορές από τις γυναίκες και τις οικογένειές τους. Ο γιος μου είναι άρρωστος. Φυσικά και δεν τον δικαιολογώ, σε καμία περίπτωση για την πράξη του αλλά είναι άρρωστος, Εμπιστεύομαι τη δικαιοσύνη και εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου να μπορέσουμε να τον βοηθήσουμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια: