Δευτέρα 9 Μαΐου 2016

Ρόμπερτ Ροντρίγκεζ, 100 χρόνια: Η ταινία που δεν θα δείτε ποτέ


Κάννες, το μέρος που μπορεί να δείτε τους πιο «καυτούς» αστέρες, να πάρετε μία γεύση από ό,τι καλύτερο έχει να δείξει ο παγκόσμιος κινηματογράφος, αλλά και που μπορείτε να πάρετε μια ιδέα για μία ταινία που ποτέ δεν θα μπορέσετε να δείτε.«Ρόμπερτ Ροντρίγκεζ, 100 χρόνια: Η ταινία που δεν θα δείτε ποτέ», στην οποία πρωταγωνιστεί ο Τζον Μάλκοβιτς, θα παρουσιαστεί, αλλά δεν θα προβληθεί, στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών.


Το φιλμ ονομάζεται «100 Years» και αποτελεί προωθητική ενέργεια για το Louis XIII Cognac, ένα λικέρ που ωριμάζει ήδη από το 1915 και θα βγει στην κυκλοφορία το 2115.

«Το Louis XIII είναι μια αυθεντική μαρτυρία στην τέχνη του χρόνου και θελήσαμε να δημιουργήσουμε ένα συνοδευτικό κομμάτι τέχνης που να εξερευνά τη δυναμική σχέση παρελθόντος, παρόντος και μέλλοντος», δήλωσε ο Διευθυντής της εταιρίας που παράγει το Louis XIII, Λουντοβίτς ντι Πλεσίς.

Η εταιρία πλησίασε τον Τζον Μάλκοβιτς («τον μεγαλύτερο ηθοποιό της γενιάς του», όπως τον αποκαλεί ο ντι Πλεσίς) και του ζήτησε να σκεφτεί μια ιδέα. Αυτός κάλεσε τον Ρόμπερτ Ροντρίγκεζ για να φτιάξουν μαζί μια ταινία που βρίσκεται ήδη σε θησαυροφυλάκιο και θα βγει στις 18 Νοεμβρίου του 2115 για την πρώτη προβολή της.

«Υπήρξαν πολλές εκδοχές του πώς θα μπορούσαμε να απεικονίσουμε το μέλλον. Ενα απίστευτα high tech, πέρα από τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές όραμα για τον κόσμο - με σύνθημα την επιστροφή στη φύση, αλλά και ένα ρετρό μέλλον όπως το είχαν φανταστεί οι πρωτοπόροι της επιστημονικής φαντασίας τις δεκαετίες του 1940 και του 1950», δηλώνει ο Μάλκοβιτς που έκανε έρευνα προκειμένου να φανταστεί τον κόσμο σε 100 χρόνια.

Η ομάδα του Louis XIII στέλνει ήδη μεταλλικά εισιτήρια σε 1000 επιδραστικούς ανθρώπους ανά τον κόσμο, ζητώντας τους να προσκαλέσουν στην προβολή της ταινίας σε ένα αιώνα από τώρα τους απογόνους τους. Οταν φτάσει εκείνη η ώρα οι τυχεροί θα παραλάβουν έναν παλιό προτζέκτορα - αφού η ταινία είναι γυρισμένη σε φιλμ - και θα πατήσουν το play.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Ροντρίγκεζ χρησιμοποιεί διάφορα τεχνάσματα του μάρκετινγκ για την προώθηση της δουλειάς του. Παρόμοια τακτική είχε ακολουθήσει και το 2011 με την τελευταία ταινία της κινηματογραφικής σειράς «Μίνι Πράκτορες», τους οποίους συνόδευαν στις αμερικανικές κινηματογραφικές αίθουσες κάρτες με μυρωδιές.

Τώρα με το έργο αυτό θέλει να δώσει στις μελλοντικές γενιές μία γεύση από το πώς νομίζουμε ότι θα μοιάζει το μέλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια: