Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016

Συγκλονίζουν τα μηνύματα των Ρέμου και Μπερτάκη για τον Παντελίδη στο Facebook


Λίγες μόνο ώρες αφότου είπαν το τελευταίο «αντίο» στον καλό τους φίλο, Παντελή Παντελίδη, ο Αντώνης Ρέμος και ο Κώστας Μπερτάκης, ιδιοκτήτης του νυχτερινού κέντρου Teatro Music Hall και μάνατζερ του τραγουδιστή, συγκίνησαν τον διαδικτυακό κόσμο με δύο μηνύματα που «ανέβασαν» στο facebook για τον άτυχο νέο που χάθηκε άδικα το πρωί της περασμένης Πέμπτης.Ο Αντώνης Ρέμος αποκαλεί στο μήνυμά του τον Παντελή Παντελίδη μικρό του αδερφό και ένα αστέρι που αποφάσισε πως η θέση του είναι ψηλά, μαζί με τα αλλά αστέρια.

«Παντελή μου, καλέ μου φίλε, μικρέ μου αδερφέ. Τελικά την έκανες την πρεμιέρα σου. Όχι όμως απλά σαν το παιδί που έπαιζε τα τραγούδια του στο YouTube αλλά σαν ένα μεγάλο φαινόμενο... Τελικά είχες δίκι , είσαι μεγάλο αστέρι. Και σαν μεγάλο αστέρι, αποφάσισες ότι η θέση σου είναι εκεί ψηλά μαζί με τα αλλά αστέρια. Και όπως σε κοίταζα και προσπαθούσα να σε υπερασπίζομαι και να είμαι στο πλάι σου στις χαρές σου και στις στεναχώριες σου, τώρα ήρθε η σειρά σου να μας προσεχείς και να μη μας ξεχνάς από εκεί που θα σαι... Καλή σου ώρα ρε μπαγάσα βιαστικέ.Ολα τα φιλαράκια σου από δω. Δεν θα σε ξεχάσουμε ΠΟΤΕ !!!!!R.I.P», έγραψε ο Αντώνης Ρέμος και συνόδευσε το σχόλιό του με μιa φωτογραφία στην οποία απεικονίζεται μαζί με τον Παντελίδη.

Ιδιαίτερα συγκινητικό ήταν και το μήνυμα του Κώστα Μπερτάκη, του ανθρώπου που αναγνώρισε πρώτος τη σορό του Παντελή Παντελίδη.

«Αγοράκι μου σου μιλάω. Αυτό που -ΓΙΝΕΤΑΙ- είναι ασύλληπτο. Η μεγαλύτερη μας Πρεμιέρα. Σήκω Αστέρι μου... Είναι έξω όλοι οι φίλοι σου. Ο Αντώνης, ο Βασίλης, η Παολίνα μας. Ακόμα και η μαμά σου μου είπε: "Κώστα μίλα του, μόνο εσένα ακούει. Μίλα του τον περιμένει ο κόσμος...". Σήκω Παντέλο μου, σήκω Ψυχάρα μου και βγες στην μεγαλύτερη πρεμιέρα της ζωής μας...», έγραψε ο επιχειρηματίας, λίγο μετά την κηδεία του αδικοχαμένου τραγουδιστή.

Η ανάρτηση του Αντώνη Ρέμου

Τι έγραψε ο Κώστας Μπερτάκης


Δεν υπάρχουν σχόλια: