Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2015

Η μεγάλη αποκάλυψη της μητέρας της φοιτήτριας: "Η Μαρία είχε..."

«Το πρωινό της Τετάρτης που εξαφανίστηκε, ήταν και η τελευταία φορά που την είδα...Ήταν τόσο λυπημένη που την πήρα αγκαλιά, τη φίλησα στο πρόσωπο. Έχεις τη μαμά και το μπαμπά κοντά σου, όλα θα διορθωθούν, της είπα. Ήταν στενοχωρημένη γιατί είχε μία ερωτική απογοήτευση. Η κόρη μου ήταν ένας ευαίσθητος άνθρωπος και αγαπούσε πολύ το φίλο της. Εκείνος την κορόιδευε, γι' αυτό δεν είχαν σταθερή σχέση. Προσπάθησα να της εξηγήσω ότι όλα αυτά μια μέρα θα ανήκουν στο παρελθόν, αλλά τελικά δεν τα κατάφερα».Με αυτά τα λόγια σπάει τη σιωπή της η Νίνα Νταλιάνη μητέρα της 21χρονης Μαρίας Νταλιάνη που βρέθηκε νεκρή στον ακάλυπτο της πολυκατοικίας όπου διέμενε στο Παγκράτι.



Τα ερωτήματα για το τι οδήγησε την 21χρονη στον θάνατο παραμένουν αναπάντητα κάθως ορισμένοι μιλούν για κακοποίησή της από το οικογενειακό της περιβάλλον, εκδοχή που απορρίπτει η μητέρα της επιμένοντας ότι πρόκειται για αυτοκτονία λόγω ερωτικής απογοήτευσης.

«Αν την κακοποιούσε ο πατριός της, πρώτη εγώ, σαν μάνα, δεν θα το επέτρεπα και δεν θα τον κάλυπτα. Ο πατριός της την μεγάλωσε με τον καλύτερο τρόπο και δεν την ξεχώρισε ποτέ από τα δυο του αγόρια. Αντιθέτως είχαν πολύ καλές σχέσεις και σε αντίθεση με εμένα που ήμουν πιο αυστηρή γιατί φοβόμουν, όπως κάθε μάνα για το παιδί της, εκείνος συζητούσε μαζί της με περισσότερη ηρεμία. Επειδή η κόρη μου είχε κινητικά προβλήματατην πήγαινε όπου ήθελε για να μην νιώθει μειονεκτικά», λέει στο protothema.gr η μητέρα της 21χρονης.

Κοίταξα από ψηλά από το μπαλκόνι του δωματίου μου, θυμάμαι που κοίταξα στο φωταγωγό αλλά δεν είδα τίποτα» λέει για τις ημέρες που ακολούθησαν από την εξαφάνιση της κόρης της.

Το ραντεβού στον Καρέα που δεν έγινε ποτέ

«Το τελευταίο διάστημα ήταν, πράγματι, στενοχωρημένη, πιθανότατα λόγω της άσχημης συμπεριφοράς του φίλου της προς εκείνη. Έτσι μου λένε, σήμερα οι φίλες της. Η κόρη μου τον αγάπησε πολύ. Δεν της άξιζε τέτοιο παιδί. Δεν έπρεπε να αγαπήσει αυτόν που την κορόιδευε και δεν εκτίμησε το χαρακτήρα του παιδιού μου. Γιατί δεν ήρθε χθες στην κηδεία της; Τρία χρόνια ήταν μαζί του. Γιατί δεν ήρθε στο σπίτι να μας πει συλλυπητήρια; Μονάχα όταν χάθηκε η Μαρία ήρθε και μου είπε: "Μη στενοχωριέστε, εγώ θα τη βρω τη Μαρία και θα σας τη φέρω στο σπίτι. Μάλλον θέλει να μείνει για λίγο μόνη της. Κι εγώ είχα φύγει από το σπίτι μου και με έψαχναν οι γονείς μου, αλλά μετά επέστρεψα πάλι"», αποκαλύπτει η κυρία Νίνα.

Ο 23χρονος φίλος της Μαρίας, έκανε παρέα με τα αδέρφια της και μάθαιναν την ίδια πολεμική τέχνη, το ταϊλανδέζικο Μουάι Τάι (Muay Thai). Το καλοκαίρι βρισκόταν στην Κρήτη για να δουλέψει ως σερβιτόρος, ενώ η Μαρία σκεφτόταν να πήγαινε κοντά του. «Έτσι ένιωθε ότι θα έλυναν τα προβλήματα τους. Δεν έφταιγε η απόσταση όμως, γιατί το Σεπτέμβρη που εκείνος επέστρεψε από την Κρήτη, η Μαρία μου, δεν ήταν χαρούμενη» επιμένει η μητέρα της.

Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της ίδιας, μια ημέρα πριν από την εξαφάνιση της η Μαρία έδειχνε να είναι αρκετά προβληματισμένη. «Έμαθα αυτές τις μέρες από φίλες της ότι την προηγούμενη ημέρα είχε μιλήσει στο τηλέφωνο με τον φίλο της και της είχε ζητήσει να συναντηθούν. Εάν δεν έρθεις σε μία ώρα στου Καρέα (σε κάποιο σημείο της περιοχής του Καρέα όπου έδιναν ραντεβού), θα πάρω το πρώτο πλοίο και θα πάω στην Κρήτη, της είχε πει. Εκείνη δεν ήθελε να τον χάσει, αλλά δεν μπορούσε να πάει κοντά του επειδή ήθελε να επισκεφτεί την ξαδέρφη της που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Γεννηματάς. Μετά δεν ξέρω τι έγινε, φαίνεται πως ξαναμίλησαν και εκείνος της είπε ότι το πρωί της Τετάρτης θα πήγαιναν μαζί στο νοσοκομείο», λέει η μητέρα της Μαρίας.

Δεν κατάφερα να την πείσω ότι όλα θα είναι γρήγορα παρελθόν

Το πρωί της Τετάρτης 30η Σεπτεμβρίου η κυρία Νίνα ήταν η τελευταία που είδε ζωντανή την κόρη της. Εκείνη την ημέρα, ίσως γιατί την οδήγησε το μητρικό ένστικτο, ίσως γιατί έβλεπε τα σημάδια της απογοήτευσης στο πρόσωπο του παιδιού της, πήγε στο δωμάτιο της κόρης της και τη φίλησε για τελευταία φορά.

«Το πρωινό της Τετάρτης που εξαφανίστηκε, ήταν και η τελευταία φορά που την είδα. Ήταν τόσο πολύ στενοχωρημένη που την πήρα αγκαλιά, τη φίλησα στο πρόσωπο και της είπα να μην στενοχωριέται για τίποτα. Έχεις τη μαμά και το μπαμπά κοντά σου, όλα θα διορθωθούν, της είπα. Ήταν στενοχωρημένη γιατί είχε μία ερωτική απογοήτευση. Η κόρη μου ήταν ένας ευαίσθητος άνθρωπος και αγαπούσε πολύ το φίλο της. Εκείνος την κορόιδευε, για αυτό δεν είχαν σταθερή σχέση. Προσπάθησα να της εξηγήσω ότι όλα αυτά μια μέρα θα ανήκουν στο παρελθόν, αλλά τελικά δεν τα κατάφερα», λέει η ίδια.

Όπως αναφέρει η ίδια, η κόρη της θα πήγαινε στο νοσοκομείο εκείνη την ημέρα προκειμένου να επισκεφτεί την ξαδέρφη της.

«Εγώ πήγα στο μαγαζί για να βοηθήσω τον άντρα μου. Επέστρεψα πάλι στο σπίτι γύρω στις δέκα το πρωί. Έκανα δουλειές, μαγείρεψα, συμμάζεψα το σπίτι. Αργότερα μιλώντας με την ανιψιά μου, τη ρώτησα αν η Μαρία ήταν ακόμα εκεί. Μου είπε πως δεν είχε πάει καθόλου. Ανησύχησα και τηλεφώνησα στο κινητό της κόρης μου. Το είχε κλειστό. Μάλλον θα έμεινε από μπαταρία, σκέφτηκα, εκείνη ποτέ δεν έκλεινε το κινητό της. Η ανησυχία μου για εκείνη κορυφώθηκε μέσα στη μέρα, τηλεφώνησα ξανά, αλλά τίποτα. Μετά την ψάχναμε οικογενειακώς, τότε ήταν που ο φίλος της μου είπε να μην ανησυχώ και πως θα γυρίσει και πάλι στο σπίτι. Το ίδιο βράδυ πήγαμε στην αστυνομία και δηλώσαμε την εξαφάνιση της»

Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές η Μαρία Νταλιάνη έδωσε μάχη μέχρι την τελευταία στιγμή για να κρατηθεί στη ζωή καθώς πληροφορίες αναφέρουν ότι παρά την πτώση της από μεγάλο ύψος προσπάθησε να φτάσει σε μια σκάλα αλλά δεν τα κατάφερε.

Κατά τις ίδιες πηγές, μάλιστα, η προσπάθεια αυτή της άτυχης Μαρίας είχε ως αποτέλεσμα το άψυχο σώμα της στον ακάλυπτο να μην είναι ορατό από πολλούς ορόφους.

Σύμφωνα με τον ιατροδικαστή Νίκο Καλογριά ο οποίος διενήρηγσε τη νεκροψία-νεκροτομή τα τραύματα της 21χρονης, πάντως, συνάδουν με πτώση από μεγάλο ύψος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: