Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

Της Μ. Τσέγκου: Όλα εξαρτώνται από μένα!!!


«Σήμερα ξύπνησα νωρίς και αναρωτήθηκα τι πρέπει να κάνω πριν το ρολόι μου δείξει μεσάνυχτα. Είναι δική μου η απόφαση να διαλέξω με ποιο τρόπο θα ξοδέψω τη μέρα μου.Μπορώ να παραπονεθώ γιατί βρέχει, ή να ευχαριστήσω τη βροχή γιατί καθαρίζει την ατμόσφαιρα! Μπορώ να είμαι θλιμμένη επειδή δεν έχω χρήματα... ή  να νιώσω ευτυχισμένη επειδή αποφάσισα να περιορίσω τις δαπάνες μου! Μπορώ να γκρινιάζω για την υγεία μου ή να ευγνωμονώ το Θεό που είμαι ζωντανή!Μπορώ να παραπονιέμαι ότι φταίνε οι γονείς μου για τη φτώχεια μου ή να τους ευγνωμονώ που με έφεραν στον κόσμο!


Μπορώ να βαριέμαι όταν πρέπει να πάω να δουλέψω ή να νοιώθω ευλογημένη που έχω μια δουλειά!

Μπορώ να δυσανασχετώ επειδή πρέπει να κάνω κάποιες δουλειές στο σπίτι μου... ή να δοξάζω το Θεό που έχω μια στέγη! 

Μπορώ να στενοχωριέμαι επειδή κάποιοι φίλοι μου με πλήγωσαν... ή να είμαι γεμάτη χαρά επειδή μπορώ να κάνω νέες φιλίες! 

Μπορώ να είμαι απογοητευμένη επειδή κάτι που ονειρεύτηκα δεν πραγματοποιήθηκε... ή να είμαι ευτυχισμένη γιατί έχω τη δυνατότητα να κάνω μια καινούρια αρχή! 

Η μέρα είναι μπροστά μου και περιμένει να την προγραμματίσω με τον τρόπο που θέλω εγώ! 

Εγώ είμαι εδώ! 

Είμαι ο άνθρωπος που μπορεί να δώσει μορφή και σχήμα σε αυτό το υπέροχο έργο...
Γιατί όλα εξαρτώνται μόνο από εμένα...»

Μάγδα 


Υ.Γ 

Μην ξεχνάτε πως στην ζωή μας τίποτα δεν είναι δεδομένο!

Περισσότερα στο http://www.magdasblog.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: