Τρίτη 2 Ιουνίου 2015

Μυστήριο με τον Πακιστανό νικητή των 9.5 εκατ. ευρώ στο Τζόκερ - Τι συμβαίνει;


Η συγκεκριμένη είδηση έχει εξαπλωθεί και στην Kυψέλη, όπου παίχτηκε το μαγικό δελτίο, με τους κατοίκους να αναζητούν τον αλλοδαπό ο οποίος παίζοντας τρία ευρώ φέρεται να κέρδισε 9,5 εκατομμύρια ευρώ.Το enikos.gr επικοινώνησε με τον πρόεδρο της Πακιστανικής κοινότητας Τζαβέτ Ασλάν που υποστηρίζει ότι «μου έχουν πει πως ο νικητής είναι ένας συμπατριώτης μου και ψάχνω να τον βρω» ενώ συμπληρώνει πως «μου έχουν δώσει και μια φωτογραφία του, αλλά δεν τον γνωρίζω. Τον ψάχνω από το πρωί αλλά ακόμα είναι άφαντος».


Το μυστήριο που καλύπτει τον πολυεκατομμυριούχο του Τζόκερ ενισχύει το γεγονός πως δεν έχει ακόμα εμφανιστεί μετά την κλήρωση της Κυριακής.

Την ίδια ώρα στο διαδίκτυο αναπαράγεται μια συνέντευξη του «υπερτυχερού» στην εφημερίδα  Αλ Ζαουάχρι του Πακιστάν, όπου φέρεται να δήλωσε ότι «με αυτά τα λεφτά θα μπορέσω να φέρω την οικογένεια μου στην Ελλάδα και να ζήσουμε πλουσιοπάροχα. Ο Αλλάχ μου έστειλε αυτό το δώρο!». Ωστόσο ο πρόεδρος της Πακιστανικής κοινότητας δηλώνει πως δεν υπάρχει εφημερίδα με τέτοιο όνομα στη χώρα του.

Δεν υπάρχουν σχόλια: