Παρασκευή 22 Αυγούστου 2014

Γνωστός συγγραφέας και στιχουργός αποκαλύπτει: «Έχω να κάνω 23 χρόνια σεξ»

Για την προσωπική του ζωή και την αποχή του από τις ερωτικές επαφές μίλησε σε εβδομαδιαίο περιοδικό γνωστός συγγραφέας και στιχουργός.Ο λόγος για τον Αρη Δαβαράκη, ο οποίος αποκάλυψε στο περιοδικό «Εγώ» ότι από το 1991 απέχει από το σεξ. «Εχω 23 χρόνια να κάνω. Είναι η πρώτη φορά που το συζητώ δημόσια, σε συνέντευξη. Στην αρχή θεωρούσα ότι είχα κάποιο πρόβλημα γιατί όλοι οι γκέι φίλοι μου απορούσαν "μα είναι δυνατόν;" Εγώ απολαμβάνω πάρα πολύ μια ερωτική φιλία, η οποία έχει άλλους αισθησιακούς τρόπους έκφρασης, όπου δείχνεις το ενδιαφέρον σου, χαίρεσαι τον άνθρωπό σου, μοιράζεσαι πράγματα μαζί του. Από ένα σημείο κι έπειτα αποδέχτηκα ότι αυτό είμαι».Οσο για το αν έχει ερωτευτεί, είπε: «Εχω ζήσει έναν τεράστιο έρωτα και τρεις μεγάλους. Τρελαίνεσαι όταν περιμένεις τηλέφωνο και αυτό δεν χτυπά, παθαίνεις ταχυκαρδία όταν συναντάς τον άλλο. Μιλάμε πάντα για τις νεότερες ηλικίες γιατί στην δική μου θα ήταν πια... γεροντοέρωτας».



Δεν υπάρχουν σχόλια: