Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

Mundial 2014: Έδωσε εξηγήσεις ο Ντιέ για το κλάμα

Ο παίκτης της Ακτής Ελεφαντοστού συγκλόνισε τους πάντες με τα κλάματα του κατά την ανάκρουση των εθνικών ύμνων, ενώ την στιγμή που ο φακός έπεσε πάνω του, όλοι οι θεατές του επιφύλασσαν ένα πολύ θερμό χειροκρότημα.Λίγο αργότερα, έγινε κυκλοφόρησε η φήμη ότι ο μέσος των Αφρικανών ενημερώθηκε για τον θάνατο του πατέρα του, λίγο πριν από τη σέντρα του ματς! Πάντως, με δημοσίευσή του στο instagram, ο Ντιε εξήγησε τους λόγους για τους οποίους έκλαιγε. “Το μόνο που θέλω να πω είναι ότι είναι λάθος τα όσα λένε σχετικά με τον θάνατο του πατέρα μου. Διότι ο πατέρας μου πέθανε το 2004 αλλά απλώς ήταν λόγω του ενθουσιασμού της συμμετοχής μου στο Παγκόσμιο Κύπελλο και να υπηρετώ έτσι την Εθνική μου. Ποτέ δεν πίστευα ότι μια ημέρα θα ήμουν σε μια τόσο υψηλού επιπέδου διοργάνωση”, ανέφερε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: