Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

Ένα χρέος 5 δολαρίων καθυστέρησε 75 χρόνια την τελετή απονομής πτυχίου

Χρειάστηκε να περάσουν 75 χρόνια για να πάρει στα χέρια της μια 99χρονη (πλέον) γυναίκα το πτυχίο από πανεπιστήμιο του Μέιν των ΗΠΑ. Ο λόγος; Πίσω στο 1939 δεν είχε να πληρώσει τα 5 δολάρια για την έκδοση του πτυχίου.Τελικά, μια φίλη της αποφάσισε να πληρώσει το ποσό, οργανώνοντας μια συγκινητική τελετή αποφοίτησης.Μιλώντας στο τηλεοπτικό δίκτυο του AΒC, η Τζέσι Ουάιτ δήλωσε χαρούμενη που επιτέλους αποφοίτησε, παίρνοντας στα χέρια το πολυπόθητο πτυχίο.Το δίπλωμά της ήταν για σπουδές στενογραφίας και βιβλιοθηκονομίας. Η ίδια και χωρίς το πτυχίο και με σοβαρά προβλήματα υγείας, αγωνίστηκε να βρει δουλειά. Τα κατάφερε όμως. «Στις πρώτες δουλειές που πήγα μού έλεγαν ότι δεν έχω εμπειρία. Εγώ τους έλεγα ότι αν δεν μου δώσετε μια ευκαιρία να δουλέψω, πώς θα αποκτήσω εμπειρία; Τελικά κάποιος μου έδωσε την ευκαιρία και ξεκίνησα» δήλωσε στους δημοσιογράφους.Το μήνυμά της στον κόσμο; «Μην σταματήσετε ποτέ να μαθαίνετε. Λένε ότι αν σταματήσεις, γερνάς και εγώ δεν έχω σκοπό να σταματήσω.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: