Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Αποσύρει την υποψηφιότητά του με την παράταξη Κολόκα, ο Χρήστος Στεφάνου

Αποσύρει, μετά την συνεργασία με τον Θωμά Μπέγκα, την υποψηφιότητά του απο την παράταξη του Παντελή Κολόκα ο Χρήστος Στεφάνου,Πρόεδρος των Συμβασιούχων Stage Ηπείρου. Σε γραπτή δήλωσή του αναφέρει πως "υποστήριξα ότι πρέπει να κατέβουμε αυτόνομοι ως παράταξη όπως αρχικά ξεκινήσαμε τον αγώνα μας με υποψήφιο Δήμαρχο τον κ. Παντελή Κολόκα και όχι τον κ. Θωμά Μπέγκα. Έχω αποδείξει τα τελευταία χρόνια μέσα από τους αγώνες μου ως Πρόεδρος των συμβασιούχων STAGE ότι είμαι ανεξάρτητος και τίμιος μαχητής παλεύοντας για τα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων και ανέργων.Τώρα με την απόσυρση της υποψηφιότητας μου αποδεικνύω ότι δεν ζήτησα ποτέ μεγαλεία και "καρέκλες" στον Δήμο Ιωαννιτών ως Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος. Ευχαριστώ τον κ. Κολόκα και τους συνεργάτες του για τη μικρή αυτή συνεργασία που είχαμε, καθώς και όλους τους συμπολίτες μας που πίστεψαν στο πρόσωπό μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια: